Casino.Ua - це офіційний онлайн казино-клуб, що поєднує атмосферу вечірок та світ ігор.Наша місія: перетворити звичну гру на незабутню пригоду. В пошуках тих, хто, як і ми, прагне відкривати нові можливості розваг та дарувати незабутні емоції гравцям.Якщо тобі резонує наш вайб, то гайда до нас. Обіцяємо, з Casino.Ua ти відчуєш новий ритм гри.Основні задачі майбутнього менеджера служби підтримки:Підтримка VIP-клієнтів: Вхідні / Вихідні дзвінки, чати, листування e-mail;Покрокова допомога клієнтам;Повноцінний Retention, в рамках Контакт Центру;Знайомство та дружнє спілкування з клієнтами;Швидке та лояльне реагування на будь-якого типу питань клієнтів;Хочемо, щоб наш кандидат:Досвід роботи VIP / Retention менеджеров в Gambling / Betting Контакт Центрі (буде перевагою досвід в онлайн-продажах);Мав бажання та змогу працювати з багатозадачністю;Бажання працювати на результат і розвиватися всередині компанії;Вільно спілкувався українською мовою;Мав почуття гумору та розумів людей з одного слова;Вік від 21 (це передбачено законодавством про гральний бізнес).Тебе може зацікавити те, що ми можемо запропонувати, а саме:Заробітна плата (конкурентна), котра залежить від KPI;Графік роботи - 2/2, 3/2, 3/3 по 12 годин, 4-6 нічних на місяць (ми лояльні та завжди підлаштовуємось за твоїми побажаннями);Офіційне працевлаштування;Робота в комфортному офісі (ст.м. Васильківська) з купою смаколиків!;Оплачувану відпустку, лікарняні, медичне страхування або компенсація спорту;Безкоштовний спортзал на території офісу;English courses;Знижки від партнерів;Згуртована команда, яка крокує пліч-о-пліч до успіху.Якщо ти хочеш відкривати для себе нові можливості, досягати нових висот та дарувати незабутні емоції гравцям - чекаємо тебе!