Проєктний менеджер

Медвинська сільська рада

  • Шевченко, Донецкая Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Опис вакансіїМедвинська територіальна громада Київської області запрошує на роботу заступника сільського голови, проєктного менеджера по міжнародній співпраці.Готові надати службове житло.Медвинська територіальна громада – мальовниче місце, розташоване вцентральній частині України. Громада з віковою історію, яка постійнорозвивається та планує увійти в 20 – ку найкращих громад України.Заробітна плата: 25 000 грн.Вимоги до кандидата:- Вища освіта не нижче ступеня спеціаліста, магістра в галузях, пов'язанихз менеджментом, економікою, інженерією, екологією, соціальними науками.- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадахдержавної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств,установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3-х років.- Вільне володіння державною мовою.- Знання англійської мови на рівні, не нижчому за В1.- Вміння працювати з комп’ютерною технікою та користуватисьпрограмними засобами.- Знання чинного законодавство з питань діяльності органівсамоврядування та органів виконавчої влади, інструкцію з діловодства,правила охорони праці та протипожежної безпеки.Професійні навички, якими має володіти проєктний менеджер поміжнародній співпраці:- Знання основ управління проєктами. Проєктний менеджер повиненвміти застосовувати на практиці принципи проєктного підходу дляорганізації діяльності ОМС, формувати проєктні пропозиції відповідно довимог інституції, яка надає підтримку (фінансову та інші види підтримки),організувати діяльність щодо впровадження проєкту, складання звітнихдокументів, проведення публічних звітів відповідно до вимог законодавства.- Навички бюджетування та діловодства. Вміти здійснюватиобрахунки бюджету проєкту, розуміти особливості фінансування заходівпроєктів, які впроваджуються бюджетними установами та організаціями,комунальними підприємствами, мати навички формування документіввідповідно до вимог діловодства.- Навички ведення переговорів. Вміти домовлятися, відстоюватипозицію, оцінювати пропозиції протилежної сторони, підтримувати діалог ідовільне спілкування.- Знання мов. Дуже бажано – володіти англійською мовою як мінімумна рівні intermediate.- Навички тайм-менеджменту. Уміння планувати зустрічі, завдання,розставляти пріоритети..Основні завдання, які будуть покладені на проєктного менеджера поміжнародній співпраці –Планування і ведення проєктної діяльності: спільно з керівництвом визначити пріоритетні напрями розвиткугромади (з урахуванням Стратегії розвитку громади), під які слід залучатизовнішнє фінансування; сформувати перелік джерел отримання інформації про основні грантовіконкурси, регулярно його моніторити, на запит керівництва – надаватиінформацію про поточні пропозиції; напрацювати каталог проєктних пропозицій, котрі можутьнаправлятися на розгляд грантодавців/донорів (з коригуванням підвідповідний конкурс); налагодити комунікацію з потенційними грантодавцями/донорами, якіможуть представляти найбільший інтерес для громади, виходячи зпріоритетів розвитку останньої.
  • Управління командою:
 підбір персоналу / формування складу команди; навчання персоналу та пошук для них зовнішніх навчальних програм; постановка завдань і формування навантаження, відповідно відзагальних завдань, які стоять перед проєктним менеджером і затвердженихпланів діяльності.
  • Посилення проєктної спроможності громади:
 Налагодження контактів з громадськими організаціями, які можутьдолучатися до реалізації проєктів, спрямованих на розвиток громади; Налагодження контактів з потенційними громадами-партнерами вУкраїні, які можуть долучатися до реалізації проєктів, спрямованих нарозвиток громади; Допомога керівництву громади в пошуку громад-партнерів закордоном; Підготовка презентаційних та інформаційних матеріалів, якістосуються проєктної діяльності і інвестиційної спроможності громади.
  • Управління бюджетом та ресурсами:
  • Розроблення проєкту (-тів) на конкретні конкурси (донорські програми) і
його подальша презентація (захист) перед потенційнимидонорами/грантодавцями/інвесторами.
  • Контроль всіх етапів проєкту, у випадку його виграшу, якщо інше не
передбачено умовами договору з грантодавцем/донором;
  • Управління ризиками проєкту, у випадку його виграшу, якщо інше не
передбачено умовами договору з грантодавцем/донором;
  • Успішне завершення проєкту та участь у підготовці
презентаційно/інформаційних матеріалів по результатам діяльності;
  • Подальший саморозвиток в сфері проєктної діяльності, стратегічного
планування та управління командою.До обов’язків входить:- Організація роботи в напрямах: розвитку проектного менеджменту,залучення інвестицій, укріплення взаємодії з місцевими підприємцями ібізнесменами та налагодження співпраці з українськими та міжнароднимимістами (громадами)-партнерами.- Організація збору та узагальнення інформації про грантові можливості іпропозиції, які існують на сьогодні. Забезпечення здійснення аналітичноїроботи з питань поєднання грантових можливостей з потребами Медвинськоїсільської територіальної громади і планами її подальшого розвитку, яківідображені в Стратегії розвитку громади. Керівництво підготовкоюпроєктних заявок на донорів, грантодавців, благодійні фонди, державніінституції, інші структури, котрі можуть надавати необхідне фінансування.Відповідає за підготовку проектів рішень міської ради, виконкому,розпоряджень міського голови, листів з питань, які відносяться докомпетенції відділу.- Налагодження взаємовідносин з місцевими підприємцями табізнесменами та організовує регулярний моніторинг ділового клімату вМедвинській громаді. Проведення діалогів між місцевою владою та бізнесом,в т.ч. – через організацію спільних заходів і зустрічей. Забезпеченняпроведення навчань для місцевих підприємців та мешканців громади, якіпрагнуть подавати проєкти на грантові конкурси або потребуютьконсультаційної допомоги з цих питань. Здійснення моніторингу виконаннязобов’язань, які приймають на себе влада та бізнес за результатами такихзустрічей і готує публічні звіти за результатами моніторингу.- Формування нових і підтримання існуючих контактів з містами(громадами)-побратимами з України та з-за кордону. Здійснення листування,організація спільних виставок, форумів, круглих столів та інших заходів, якіспрямовані на поглиблення співпраці між громадами.- Організація співпраці ради з іншими підрозділами виконкому припідготовці документів, котрі передбачають залучення зовнішньогофінансування на зворотній або незворотній основі. Долучення до роботи надСтратегією розвитку громади, цільовими програмами, іншими документами,які стосуються перспективного розвитку громади.Просимо направляти ваші резюме та запитання на адресу: відправити резюме

Jobs.ua