PR-, SMM-менеджер
Resonance, академія музичних мистецтв
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- «RESONANCE» - сучасна Академія музичних мистецтв, яка поєднує освіту, творчість, продюсування, івенти та розвиток особистості дітей і дорослих.
- Маємо понад 14 напрямів діяльності - від вокалу й акторської майстерності до музичної терапії, відеопродакшену та корпоративних тимбілдингів.
- В Академії навчаються талановиті діти та дорослі, реалізуються творчі проєкти, знімаються кліпи, створюються авторські пісні, проводяться концерти та мюзикли.
- Наша місія: розвивати таланти через музику, сценічне мистецтво та особистісне зростання, формуючи сильну спільноту і платформу самореалізації.
- ПРОЖИВАЄ В КИЄВІ, готовий працювати в офісному форматі + робота на заходах
- Має досвід у сфері PR, SMM або комунікацій від 2 років, бажано у сфері освіти, культури, шоу-бізнесу або креативних індустрій.
- Вміє і має бажання працювати не тільки з дорослими, а й з талановитими дітьми
- Вміє писати тексти, які «чіпляють», створювати відео-контент, вести соцмережі, придумувати кампанії й робити все це системно.
- Розуміє тренди Instagram, TikTok, Telegram і знає, як просувати бренд у цифровому просторі.
- Має відчуття естетики, стратегічне мислення та бажання бути частиною проєкту з сенсом.
- Вміє комунікувати з медіа, лідерами думок, батьками та партнерами - і робить це щиро та з повагою.
- Має навички роботи з AI-інструментами, Canva, Inshot або CapCut, фоторедакторами, Google-документами, CRM або готовий навчатися.
- Досвід роботи у музичній або освітній сфері та вміння добре орієнтуватися в музичному ринку України буде пріоритетом;
- Розробляти стратегії PR і SMM бренду «RESONANCE» та втілювати їх у життя, щоб залучати нових клієнтів та партнерів, і підтримувати лояльність постійних.
- Вести офіційні сторінки проєктів Академії у соціальних мережах, створюючи привабливий та живий контент про наші послуги: Instagram, Facebook, TikTok та Telegram (контент-план, сторіз, Reels, залучення аудиторії).
- Знімати фото/відео контент, робити монтаж та базову обробку медіафайлів на телефоні;
- Взаємодіяти з підписниками: відповідати на їхні питання, підтримувати дружню атмосферу та створювати позитивний образ бренду.
- Організовувати інформаційний супровід заходів (концерти, кастинги, зйомки, табори, релізи артистів).
- Створювати та публікувати прес-релізи, пости, інтерв'ю, рекламні тексти, писати новини тощо.
- Брати участь у побудові позитивного іміджу Академії - комунікація з партнерами, ЗМІ, блогерами.
- Вести PR-активність для молодих Артистів Академії
- Співпрацювати з командою Академії, щоб розуміти потреби та особливості послуг, які ми пропонуємо.
- Аналізувати ефективність просування (залучення, охоплення, конверсії, підписки).
- Планувати та реалізовувати цікаві маркетингові кампанії, генерувати креативи для акцій, подій, курсів, подарункових сертифікатів тощо.
- Аналізувати ефективність публікацій та рекламних акцій Академії та інших організацій нашої сфери, пропонувати і впроваджувати ідеї для покращення результатів.
- Гнучкий, але стабільний графік (часткова або повна зайнятість - обговорюється); кандидат, який може працювати окрім буднів у суботу/неділю - у пріоритеті;
- Комфортна атмосфера в команді творчих, ініціативних людей.
- Можливість реалізовувати власні ідеї та запускати великі проєкти разом із керівництвом.
- Конкурентна оплата, бонуси за результат та KPI.
- Комфортні умови роботи в Києві, БЕЗПЕЧНЕ підвальне обладнане приміщення 180 кв.м. з вентиляцією, вікнами та опаленням.
- Простір для розвитку: навчання, доступ до заходів Академії, участь у подіях, нетворкінг у світі шоу-бізнесу та культури
work.ua