Support Administrator

Київстар

  • Новое, Кировоградская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 мес. назад
Компанія Київстар.Тех запрошує до команди Middle Support Administrator.Про насKyivstar.Tech - українська гібридна ІТ-компанія, резидент Дія.City. Ми є дочірньою компанією Київстар, одного з найбільших українських операторів зв'язку.Наша місія - змінювати життя в Україні та в світі, створюючи технологічні рішення і продукти, що реалізують потенціал компаній і потреби користувачів.Понад 500 спеціалістів KS.Tech щодня працюють у різних сферах: мобільні та веб-рішення, а також проектування, розробка, підтримка та технічне обслуговування високопродуктивних систем і сервісів.Ми віримо в інновації, що дійсно приносять якісні зміни, та постійно кидаємо виклик традиційним підходам і рішенням. Кожен з нас є адептом підприємницької культури, яка дозволяє ніколи не зупинятися, розвиватися і створювати нове.Що ти будеш робити
  • Аналізувати, розвивати, оптимізувати та підтримувати рішення на low-code платформі Creatio - як у частині конфігурації, так і на рівні адміністрування.
  • Виявляти технічні обмеження, працювати над продуктивністю та надійністю додатків Creatio.
  • Взаємодіяти з користувачами, розуміти їхні потреби та вирішувати технічні проблеми.
  • Спілкуватися з різними відділами компанії та клієнтами (усно та письмово).
  • Відповідати на запити клієнтів, аналізувати їхні проблеми та знаходити ефективні рішення.
  • Аналізувати логи та використовувати інструменти моніторингу для виявлення та усунення технічних проблем.
  • Забезпечувати високу якість технічної підтримки в складних ситуаціях.
  • Працювати в команді, співпрацювати з колегами та брати відповідальність за свою частину роботи.
Яка кваліфікація та досвід необхідні
  • Досвід роботи в технічній підтримці - не менше 3 років.
  • Впевнене володіння операційними системами: Windows, Linux, Windows Server.
  • Знання мережевих технологій та баз даних (зокрема PostgreSQL).
  • Чітке розуміння принципів роботи ІТ-інфраструктури великих компаній.
  • Знання та досвід з інструментами:
- Redis Cluster, RabbitMQ, Microsoft IIS;- Kubernetes (базовий рівень); * Попередній досвід роботи з рішеннями Creatio або Terrasoft CRM буде додатковою перевагою.
  • Базові знання роботи вебсерверів: Nginx, Apache.
  • Розуміння IP-мереж, основ роботи фаєрволів, Active Directory (базово), LDAP.
  • Навички аналізу технічних проблем та виявлення їх причин.
  • Розвинуті комунікаційні навички: вміння працювати з командами та замовниками.
  • Стресостійкість і здатність працювати в інтенсивному середовищі.
  • Готовність до постійного навчання та адаптації до нових технологій.
Ми пропонуємо
  • Офіс або ремоут - вирішувати тобі. Ми даємо можливість працювати будь-де, а робоче місце облаштуємо
  • Ремоут онбординг
  • Перформанс бонуси для всіх (річні чи квартальні - залежить від ролі)
  • Навчаємо працівників: є безліч внутрішніх ресурсів і програм від партнерів, власна бібліотека
  • Страхування здоров'я і життя для працівників
  • Wellbeing-програма та корпоративний психолог
  • Компенсація витрат на мобільний зв'язок Київстар

Київстар