
Support Administrator
- Новое, Кировоградская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Аналізувати, розвивати, оптимізувати та підтримувати рішення на low-code платформі Creatio - як у частині конфігурації, так і на рівні адміністрування.
- Виявляти технічні обмеження, працювати над продуктивністю та надійністю додатків Creatio.
- Взаємодіяти з користувачами, розуміти їхні потреби та вирішувати технічні проблеми.
- Спілкуватися з різними відділами компанії та клієнтами (усно та письмово).
- Відповідати на запити клієнтів, аналізувати їхні проблеми та знаходити ефективні рішення.
- Аналізувати логи та використовувати інструменти моніторингу для виявлення та усунення технічних проблем.
- Забезпечувати високу якість технічної підтримки в складних ситуаціях.
- Працювати в команді, співпрацювати з колегами та брати відповідальність за свою частину роботи.
- Досвід роботи в технічній підтримці - не менше 3 років.
- Впевнене володіння операційними системами: Windows, Linux, Windows Server.
- Знання мережевих технологій та баз даних (зокрема PostgreSQL).
- Чітке розуміння принципів роботи ІТ-інфраструктури великих компаній.
- Знання та досвід з інструментами:
- Базові знання роботи вебсерверів: Nginx, Apache.
- Розуміння IP-мереж, основ роботи фаєрволів, Active Directory (базово), LDAP.
- Навички аналізу технічних проблем та виявлення їх причин.
- Розвинуті комунікаційні навички: вміння працювати з командами та замовниками.
- Стресостійкість і здатність працювати в інтенсивному середовищі.
- Готовність до постійного навчання та адаптації до нових технологій.
- Офіс або ремоут - вирішувати тобі. Ми даємо можливість працювати будь-де, а робоче місце облаштуємо
- Ремоут онбординг
- Перформанс бонуси для всіх (річні чи квартальні - залежить від ролі)
- Навчаємо працівників: є безліч внутрішніх ресурсів і програм від партнерів, власна бібліотека
- Страхування здоров'я і життя для працівників
- Wellbeing-програма та корпоративний психолог
- Компенсація витрат на мобільний зв'язок Київстар