Керівник відділу супровіду клієнтів (бек-офіс)

Енергетична компанія, ТОВ

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїОбов'язки:
  • Управління командою: Набір, навчання, мотивація та контроль роботи співробітників відділу.
  • Обробка запитів та скарг: Забезпечення швидкого та ефективного вирішення проблем клієнтів, пов'язаних з електропостачанням.
  • Надання консультацій: Роз'яснення тарифів, умов договорів, процедур підключення та інших питань.
  • Координація та контроль відділу: Моніторинг ефективності роботи відділу та впровадження заходів для її покращення.
  • Взаємодія з іншими відділами: Координація роботи з технічними, юридичними та іншими підрозділами компанії.
  • Аналіз показників роботи: Відстеження ключових показників ефективності (KPI) та підготовка звітів.
  • Договірний супровід споживачів електричної енергії.
  • Робота з базою даних клієнтів: Забезпечення актуальності та достовірності інформації.
Вимоги:
  • Вища освіта (економічна, юридична, управлінська).
  • Досвід роботи на посаді керівника або провідного спеціаліста відділу супровіду клієнтів в енергетичній сфері є обовязковим.
  • Відмінні комунікативні навички.
  • Вміння вирішувати конфліктні ситуації.
  • Знання законодавства та нормативно-правових актів в енергетичній сфері.
  • Повне розуміння всіх процесів на ринку електричної енергії, що забезпечують постачання електричної енергії кінцевому споживачу.
  • Вміння працювати з великим обсягом інформації.
Умови роботи:
  • конкурентна заробітна плата.
  • можливість професійного та кар'єрного росту.
  • робота в стабільній та перспективній компанії.
  • комфортний офіс на Печерську.
  • молодий та дружній колектив.
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та розвиватися разом з нами, надсилайте своє резюме за адресою, вказаною нижче.ВідгукнутисяПослуги для населення та бізнесу, 10-50 співробітників

work.ua