Наша місія - створювати найкращий клієнтський досвід, пропонуючи продукти та послуги Банку, які здатні страхувати, допомагати, підтримувати, бути поруч та змінювати життя клієнтів на краще.ПриватБанк шукає цілеспрямованих, амбітних кандидатів, яким подобається спілкування з людьми, і які за кожним дзвінком бачать можливості. Якщо ви відчуваєте що це про вас - гортайте нижче, щоб познайомитися з деталями вакансії.Що потрібно робити:Здійснювати продаж продуктів та послуг клієнтам Банку в телефонному режиміПрезентувати, пояснювати переваги продуктів та послуг клієнтам, працювати з запереченнямиОформлювати послуги в телефонному режиміЗабезпечувати високий рівень якості ведення діалогівПостійно вдосконалювати свої навички та розвиватисяНеобхідні знання, досвід та особисті якості:Повна середня освітаВільне володіння ПК та Google-сервісами (документи, таблиці, пошта, календар)Вміння ввічливо спілкуватись, структуровано та логічно висловлювати свою думку.Цілеспрямованість, націленість на результат, вміння ефективно взаємодіяти в команді та бути клієнтоорієнтованимиВільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова)Додатковою перевагою буде:Досвід роботи у відповідних сферах (продажі, телекомунікації, контакт-центри)Навички ведення телефонних переговорів, активних продажів, роботи з запереченнямиТехнічні вимоги:Наявність тихого, віддаленого робочого місцяІнтернет зі швидкістю від 60 Мб/секБажано мати оптоволокно для безперебійної роботи під час відключень світлаМи пропонуємо:Стабільна заробітна плата: постійна ставка, зрозуміла система КПЕ, а також щорічний перегляд ЗПМожливість заробляти більше за рахунок перевиконання показників КПЕДоплати за лідерські позиції в рейтингуГрафік роботи 5/2 або 2/2Оплачуване навчання посаді з “нуля” за 9 робочих днів (в 5/2 з 8:30 до 17:30) за спеціальною програмою від досвідчених тренерівПостійна підтримка в перші місяці роботи від Супервайзера та наставника, а також адаптаційна програма для новачківЗабезпечення сучасною технікою для виконання обов'язків (ПК/ноутбук та гарнітура) та комфортний віддалений формат роботиСтабільність і впевненість у роботодавці, офіційне працевлаштування та соціальний пакет:Оплачувана відпустка та лікарняніЩорічний перегляд заробітної платиЗнижки для працівників в мережах партнерівМедичне страхування зі 100% компенсацією вартості страхового пакетуМотиваційні та благодійні програми підтримки для працівниківКорпоративний мобільний зв'язокМожливість кар'єрного розвитку: більшість наших менеджерів починали з позиції оператораДо 10 безкоштовних онлайн консультацій з психологом для працівників та їх близькихБезкоштовне корпоративне навчання: тренінги, вебінари та програми професійного розвитку, корпоративна бібліотека, а також зовнішнє навчання за рахунок БанкуДружній професійний колектив та сильну командуПриватБанк відкритий до підтримки та працевлаштування ветеранів i ветеранок, а також людей з інвалідністю.Для нас неприйнятною є дискримінація через стан здоров'я та фізичні можливості, вік, расову чи етнічну належність, стать і сімейний стан.Ми готові навчати ветеранів та кандидатів з інвалідністю без досвіду роботи в банківській сфері.Якщо ви маєте статус людини з інвалідністю або ветерана, звертайтеся на jobquestions@privatbank.ua. Фахівці ПриватБанку нададуть консультацію і супровід упродовж процесу відбору та після працевлаштування.