Адміністративний директор у Чернігів

Віват Трейдінг, ТОВ

  • Киев Чернигов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Опис вакансіїХто ми? ТОВ ВІВАТ ТРЕЙДІНГ - Українська дистрибуційна компанія, яка розробляє і продає рюкзаки та канцтовари KITE, AXENT, а ще шкільні, офісні товари європейських брендів. Ми - 32 роки на ринку, є налагоджені продажі по всій Україні і закордоном. Маємо маркетинг повного циклу. Склад категорії А. 200 людей в команді.В команду власника шукаємоАдміністративного директора. Того, хто має успішний досвід управління процессами. А також організації та оптимізації бізнес-процесів.Місія посади: забезпечити внутрішню ефективність, цілісність бізнес-процесів та системність компанії через розробку та впровадження корпоративних стандартів управління. Надавати висококваліфіковану підтримку генеральному директору в адмініструванні ключових управлінських процесів, включаючи стратегічне та річне планування, управління показниками, систему корпоративної звітності, організацію зборів та контроль за виконанням рішень, а також управління корпоративними проектами.Основні обов'язки:
  • підвищення організаційної ефективності та системності компанії
  • актуалізація, оптимізація та регламентація бізнес-процесів
  • актуалізація та оптимізація бізнес-моделі
  • оцінка організаційної ефективності
  • актуалізація, оптимізація та регламентація організаційної структури
  • управління корпоративною системою показників
  • стратегічне та операційне бізнес-планування
  • організація звітних зборів
  • управління корпоративними проектами організаційного покращення
  • формування та управління системою корпоративної мотивації
  • заміщення Генерального директора
Навички, знання та особисті якості, необхідні для цієї позиції:
  • формувати та впроваджувати Корпоративні Стандарти управління
  • знання основ фінансів та економіки
  • глибоке знання та розуміння функціонування основних корпоративних бізнес-процесів, володіти навичками побудови моделі бізнес-процесів та опис процесів
  • знання основ аналітики, вміти використовувати методи збирання та підготовки інформації, виділяти головне, будувати причинно-наслідкові зв'язки
  • управлінський облік, логіка аналізу ключових фін.звітів.
  • оцінка сценаріїв розвитку через фінансову модель.
  • навички стратегічного планування, вироблення планів щодо реалізації стратегії (декомпозиція на рівні виконання).
  • підтримка та розвиток внутрішньої архітектури підприємства з погляду ефективної орг. структури
  • знання технології побудови Збалансованої Системи Показників (BSC)
  • формування KPI показників верхнього рівня та їх каскадування
  • формування систем метрик та дашбордів (бажано Майкрософт BI).
  • знання Lean методології буде значною перевагою
  • знання англійської (А2-В1)
  • порядність, врівноваженість, гарний комунікатор, високий рівень відповідальності і самоконтролю, відданість справі, бажання розвиватись
Що ми пропонуємо:
  • участь в цікавому і складному процесі покращення бізнесу
  • гідну заробітну плату (готові обговорювати індивідуально в залежності від ваших навиків, досвіду, побажань);
  • можливість працювати в компанії, яка постійно розвивається і росте;
  • позитивний психо-емоційний фон у роботі з власником.
Якщо наша вакансія вам цікава - ми вже готові поспілкуватися та чекаємо CV.Відповімо релевантному кандидатові протягом 2х днів!ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 50-250 співробітників

work.ua