Оператор call-центра

Автосаміт ЛТД, ТОВ

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 27 д. назад
Офіційний дилер автомобілів TOYOTA шукає в свою дружну команду оператора колл-центру.Вимоги:
  • Знання програмного забезпечення: Excel, Outlook - обов'язково, 1С, CRМ - буде перевагою;
  • Вміння вести телефонне обслуговування та має навички ділового спілкування;
  • Знання будови автомобілей - буде перевагою;
  • Досвід роботи в колл-центрі - буде перевагою;
  • Відповідальність, орієнтація на Клієнта;
  • Готовність працювати на результат, підвищувати продаж сервісів СТО;
  • Має аналітичні здібності та логічне мислення.
Обов'язки:
  • Обробка вхідних дзвінків (консультація клієнтів, запис автомобілів на ТО та інші види робіт);
  • Робота з вихідними дзвінками (спеціальні сервісні та маркетингові кампанії, вихідні дзвінки по базі клієнтів сервісу);
  • Розподіл навантаження на сервісних консультантів та механіків цеху;
  • Реєстрація звернень та інформації в програмному забезпеченні;
  • Актуалізація бази даних клієнтів.
Умови роботи:
  • Робота в дружньому молодому колективі в стабільній компанії;
  • Графік роботи 5/2 (плаваючий: пн. - пт. або вт. - сб.);
  • Відрядна частина заробітної плати, орієнтована на кількісні та якісні показники роботи;
  • Регулярне проходження тренінгів та профільних навчань за рахунок компанії;
  • Можливість кар'єрного зростання;
  • Комфортні та безпечні умови роботи в офісі;
  • Офіс розташовано в 5 хвилинах пішки від метро Бориспільська;

work.ua