
HR Адміністратор/ Інспектор з кадрів
- Одесса
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Документальне оформлення прийняття, переведення, звільнення персоналу;
- Комунікація з кандидатами на етапі оформлення;
- Формування особових справ;
- Контроль за належним оформленням документів в особовій справі та комплектністю справи;
- Оформлення та передача справ для зберігання в архів;
- Оцифрування документів та актуалізація електронної бази даних;
- Облік персонального складу, відображення руху персоналу;
- Ведення електронних баз даних;
- Організація підписання та направлення документів;
- Підготовка звітності щодо плинності кадрів;
- Адміністративна підтримка HR-процесів:
- Участь в організації корпоративних заходів;
- Підтримка HR менеджера у внутрішніх HR-проєктах.
- Організованість та системність - вміння ефективно структурувати документи та робочі процеси.
- Уважність до деталей - здатність працювати з великими обсягами інформації без помилок.
- Комунікабельність - вміння вибудовувати ефективну комунікацію з працівниками та керівництвом.
- Знання вимог трудового законодавства України -розуміння КЗпП, та вимог щодо оформлення трудових відносин на високому рівні.
- Знання діловодства та кадрового документообігу - навички підготовки наказів, інструкцій, договорів, ведення особових справ на високому рівні.
- Досвід роботи на позиції HR адміністратора або фахівця відділу кадрів від 5 років;
- Знання трудового законодавства України (КЗпП, Закон України «Про оплату праці», Закон України «Про відпустки», тощо);
- Досвід роботи з 1С, Excel, Google Документами й таблицями та офісними програмами;
- Досвід комунікації через сучасні канали зв'язку;
- Бажання працювати;
- Грамотне усне та письмове мовлення українською мовою.
Rabota