Керівник з маркетингу/Бренд-менеджер
MEDIAFUSION
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
Медіагрупа MEDIAFUSION створює масштабні рекламні кампанії на медіафасадах, відеоекранах та у кінотеатрах (Multiplex тощо). У зв'язку з активним ростом нам потрібен Керівник з маркетингу/Бренд-менеджер, який зможе не лише просувати наш бренд, але й створювати нові сенси та ідеї в рекламній індустрії.Наш бренд - це про людей і для людей. Ми не просто «робимо рекламу» - ми формуємо емоційний контакт між брендами та їхніми глядачами. Наша місія: розвивати й вдосконалювати візуальну рекламу, створюючи рішення, які справді працюють.Ваші обов'язки:Маркетинг-стратегія:
- Розробка та реалізація маркетингової стратегії та проектів медіагрупи MEDIAFUSION.
- Позиціонування бренду MEDIAFUSION на ринку B2B, створення комунікаційної стратегії.
- Участь у стратегічному плануванні бренду: аналітика ринку, портрет ЦА, конкурентів.
- Налагодження співпраці з партнерами
- Формування комунікаційної лінії бренду: tone of voice, стиль, візуальні матеріали.
- Координація створення презентацій, кейсів, рекламних матеріалів, лендингів.
- Підтримка сайту, соцмереж, поштових розсилок.
- Підготовка участі у виставках, форумах, партнерських подіях.
- Збір даних про ефективність кампаній, аналіз поведінки клієнтів.
- Проведення опитувань, досліджень, тестування гіпотез.
- Співпраця з сейлз-відділом: маркетингова підтримка продажів, генерація лідів.
- Досвід у маркетингу/брендингу/PR від 2-3 років
- Сильне стратегічне мислення і креативність.
- Глибоке розуміння digital-інструментів і принципів сучасного маркетингу.
- Досвід роботи з агентствами, підрядниками, дизайнерами.
- Впевнена українська, грамотність, бажано знання англійської.
- Роботу в компанії, яка є лідером в своєму сегменті та зростає і формує ринок сучасної реклами.
- Дружню атмосферу та відкриту корпоративну культуру.
- Участь у креативних проєктах та розвиток у сфері медіа та реклами.
- Можливості кар'єрного зростання: до провідного спеціаліста по координації проєктів чи напрямків та керівника напрямку/регіону.
? працювати з драйвом і задоволенням
? ставати частиною яскравих кампаній і масштабних проєктів
? формувати тренди в рекламній індустрії
Rabota