Керівник відділу логістики

Простір., ТОВ

  • Николаев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Опис вакансіїТОВ «ПРОСТІР.» - успішна транспортно-експедиційна Компанія, яка постійно розвивається та вдосконалюється. Компанія вже понад 25-ти років надає високоякісні послуги широкого спектру в сфері автомобільної логістики. Постійними Клієнтами є: Coca-Сola, Carlsberg, Jacobs, Procter&Gamble, Konti, Оболонь та багато інших міжнародних компаній, які є лідерами у своїх сферах.У зв'язку з постійним розширенням кількості підрозділів логістичного відділу, ми шукаємо активного та впевненого у собі співробітника, на заміщення вакантної посади «Керівник відділу логістики».НАШІ ЦІННОСТІ:
  • постійне вдосконалення та націленість на позитивний результат;
  • відкритість та готовність до впровадження інновацій, новітніх технологій;
  • системне досягнення поставлених цілей з плином часу;
  • узгодженість цілей та дій співробітників;
  • відповідальне відношення до кожного Клієнта та члена колективу;
  • індивідуальний підхід до кожного із учасників бізнес-процесу Компанії;
  • повага до кожного співробітника;
  • об'єднання потенціалу співробітників для соціальної корисності та підвищення цінності Компанії у суспільстві;
  • постійне навчання та вдосконалення навичок співробітників, підвищення ефективності на кожному робочому місці;
  • ведення чесного бізнесу, дотримання принципу поваги як в Компанії так і за її межами;
  • дбайливе відношення до навколишнього середовища;
  • підтримка активного способу життя кожного із учасників бізнес-процесу Компанії.
ЩО БУДЕ ВХОДИТИ В КОЛО ВАШИХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ОБОВ'ЯЗКІВ:
  • адміністрування бізнес-процесів, забезпечення безперебійної роботи відділу логістики;
  • реалізація стратегічних планів Компанії;
  • розробка планів та проєктів в частині розвитку підрозділів відділу логістики;
  • контроль за своєчасністю виконання поставлених задач відповідальними підрозділами;
  • виявлення «вузьких місць» в бізнес-процесі, розробка плану дій по своєчасному їх усуненню;
  • підтримання сприятливого організаційного клімату в відділі логістики;
  • розробка КРІ-показників та контроль за їх виконанням підрозділами;
  • участь у формуванні бюджету Компанії та контроль за його виконанням;
  • ведення звітності, стосовно результатів роботи підрозділів логістики, для надання подальших рекоменацій в частині оптимізації бізнес-процесів Компанії;
  • ефективне ведення, контроль, моніторинг поточних проєктів та ініціатив у відділі логістики;
  • контроль за ефективністю комунікації з Клієнтами, партнерами Компанії;
  • системне навчання співробітників відділу логістики;
  • перевірка знань та навичок керівників підрозділів та менеджерів, зокрема;
  • взаємодія з відділом якості, надання звітів, планування навчань для підвищення кваліфікації співробітників логістичного відділу;
  • написання та актуалізація інструкцій, регламентів, розпоряджень у відділі логістики;
  • проведення координацій, доведення планів керівникам підрозділів на кожен день;
  • актуалізація оргсхеми по відділу логістики;
  • введення на посаду, адаптація нових співробітників;
  • формування тарифів на перевезення, своєчасне виявлення неефективних процесів.
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ:
  • стабільну роботу в соціально відповідальній Компанії;
  • гідний рівень заробітної плати;
  • оплата праці на випробувальний термін (один місяць), після чого відбудеться перегляд мотивації (оклад + бонус + КРІ + премії);
  • своєчасну виплату заробітної плати (2 рази на місяць);
  • прозорість в нарахуванні та виплаті ЗП;
  • підтримку та допомогу на період адаптації;
  • сучасний, комфортабельний офіс в самому центрі міста, із зручною транспортною розв'язкою;
  • комфортні умови праці;
  • офіційне працевлаштування (після випробувального терміну);
  • зручний графік роботи: Пн-Пт (08:00 - 17:00), Сб (08:30 - 14:00);
  • преміювання по закінченню року;
  • постійний розвиток та вдосконалення професійних навичок;
  • чітко поставлені задачі, системне планування діяльності;
  • згуртовану команду професіоналів, відкритих до свіжих думок та нових ідей;
  • комфортне робоче місце.
ОСОБЛИВИМИ ПЕРЕВАГАМИ ДЛЯ ВАС БУДУТЬ НАСТУПНІ:
  • вища освіта;
  • курси в частині ефективного управління персоналом, адміністрування бізнес-процесів;
  • досвід роботи на керівній посаді (від 3 років) в сфері логістики, продажів, виробництва, консалтингу;
  • досвід управління командою (не менше 10−50 осіб);
  • високі письмові та усні навички ділової комунікації;
  • розвинуті ораторські здібності (уміння презентувати, доносити свої думки);
  • вільне володіння офісною технікою;
  • вміння організувати не лише себе, але й всю команду;
  • вміння приймати ефективні управлінські рішення та нести відповідальність за них;
  • навички створення та проведення презентацій;
  • системний підхід у вирішенні поставлених задач;
  • лідерські якості та вміння досягати поставленої мети;
  • навички роботи в програмах: 1С, Excel, Word, Microsoft Outlook;
  • навички користування CRM-системою, телефонією;
  • здатність до швидкого навчання;
  • вміння працювати з великим обсягом інформації;
  • відсутність шкідливих звичок.
Якщо ви уважно прочитали дану вакансію та маєте бажання стати частиною нашої команди професіоналів, залишайте своє резюме та ми найближчим часом зв'яжемось з вами.УВАГА!!! КОНКУРС НА ВАКАНСІЮ ВІДКРИТОДО 30 вересня 2024 р.Детальніше про нас:ВідгукнутисяТранспорт, логістика, 50-250 співробітників

work.ua