Майстер-приймальник, консультант сервісу на СТО (multi brand)

Рись, СТО

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 11 д. назад
Вітаємо!В зв'язку з з розширенням бізнесу, шукаємо до нашої команди, консультанта сервісу, який любить свою справу, та отримує задоволення від професійно виконаної роботи!Автосервіс «Рись» - стабільна компанія з багаторічним досвідом, яка надає високоякісні послуги з ремонту та обслуговування автомобілів. Ми сильні, активно розвиваємося, поєднуючи традиції з новітніми підходами та технологієми.Що ми пропонуємо:
  • Конкурентна заробітна плата: від 30 000 до 60 000 грн, яка залежить від вашої кваліфікації та виконнання плану з продажу послуг, і запчастин;
  • Кар'єрне зростання: можливість професійного розвитку та участь у тренінгах, майстер-класах;
  • Графік роботи: 6/3, (шість робочих днів на тижд. та три вихідних) з 09:00 до 19:00;
  • Сучасну станцію: з усім необхідним обладнанням для виконання робіт, будь якої складності;
  • . колектив: ми працюємо як одна команда, допомагаємо один одному, підтримуємо, та цінуємо кожного співробітника;
Наш ідеальний кандидат:Ми шукаємо організовану, відповідальну та ініціативну людину, яка має:
  • Досвід роботи у продажу, бажано в автосервісі (від 2 років);
  • Знання технологій ремонту автомобілів та досвід роботи з різними марками;
  • Вміння організовувати роботу команди та контролювати виконання завдань;
  • Високу відповідальність, стресостійкість та уважність до деталей;
  • Здатність до швидкого прийняття рішень, що вимагають оперативних дій;
  • Бажання постійно вдосконавлювати свої навички, та готовність до професійного розвитку.
Обов'язки:
  • Прийом та уточнення замовлень клієнтів, та продаж послуг і запчастин;
  • Консультування клієнтів щодо переліку робіт, вартості послуг та запчастин;
  • Донесення до клієнтів цінності послуг та унікального командного підходу сервісу;
  • Складання кошторисів на ремонтні роботи, аргументація вартості пропозиції;
  • Контроль заповнення заказ-нарядів та ведення необхідної документації в CRM;
  • Супровід клієнта протягом усього процесу, інформування про етапи робіт, узгодження додаткових послуг, післяремонтний супровід;
  • Ведення клієнтської бази згідно інструкції, актуалізація роботи з постійними клієнтами;
  • Участь у маркетингових заходах компанії, розповсюдження рекламних матеріалів проведення акцій;
  • Ведення звітності про виконану роботу у внутрішній програмі.
Ми вдячні ветеранам за службу та відкриті до працевлаштування ветеранів.Надсилайте своє резюме на нашу електронну пошту або телефонуйте за номером . Усі кандидати, які залишили запит, отримають відповідь у найкородший термін.Контакти:
  • Телефон:+380 98 480 00 94 Геннадій
  • Електронна пошта: [відгукнутися]
  • Посилання на сайт компанії: https://sto-car.com.ua/vacancies/
  • Соціальні мережі: https://www.instagram.com/lynx.car.service/

Rabota