Receptionist/Office Manager

Global HR Solutions

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 21 ч. назад
Київський офіс міжнародної юридичної компанії запрошує в команду Секретаря рецепції.Основні обов'язки:
  • Побудова відносин зі внутрішніми та зовнішніми клієнтами.
  • Прийом і розподіл вхідних дзвінків.
  • Зустріч і реєстрація відвідувачів.
  • Управління вхідною та вихідною кореспонденцією.
  • Організація та координація зустрічей та нарад.
  • Ведення документації, форматування та архівування документів.
  • Виконання інших адміністративних завдань за потреби.
Вимоги:
  • Вища освіта, бажано лінгвістична (англійська мова).
  • 1-2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді у великій організації.
  • Досвід роботи з програмами MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
  • Вміння працювати з офісною технікою (телефон, принтер, сканер).
  • Вільне володіння англійською та українською мовами.
  • Відмінні комунікативні навички, вміння чітко висловлювати свої думки.
  • Відповідальність, організованість, уважність до деталей.
  • Успішне виконання повсякденної роботи у багатозадачному режимі.
  • Орієнтованість на надання високоякісного обслуговування клієнтів.
Ми пропонуємо:
  • Конкурентну заробітну плату.
  • 24 дні оплачуваної відпустки;
  • Компенсація спортзалу;
  • Медичне страхування;
  • Гнучкий робочий графік з можливістю працювати гібридно;
  • Дружній колектив і комфортні умови праці.
  • Можливості для професійного розвитку й кар'єрного зростання.
Якщо Ви відповідаєте нашим вимогам та хочете долучитися до команди, очікуватимемо Ваш відгук.Ми з нетерпінням чекаємо на Вашу відповідь!

Rabota