Receptionist/Office Manager
Global HR Solutions
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Побудова відносин зі внутрішніми та зовнішніми клієнтами.
- Прийом і розподіл вхідних дзвінків.
- Зустріч і реєстрація відвідувачів.
- Управління вхідною та вихідною кореспонденцією.
- Організація та координація зустрічей та нарад.
- Ведення документації, форматування та архівування документів.
- Виконання інших адміністративних завдань за потреби.
- Вища освіта, бажано лінгвістична (англійська мова).
- 1-2 роки досвіду роботи на аналогічній посаді у великій організації.
- Досвід роботи з програмами MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
- Вміння працювати з офісною технікою (телефон, принтер, сканер).
- Вільне володіння англійською та українською мовами.
- Відмінні комунікативні навички, вміння чітко висловлювати свої думки.
- Відповідальність, організованість, уважність до деталей.
- Успішне виконання повсякденної роботи у багатозадачному режимі.
- Орієнтованість на надання високоякісного обслуговування клієнтів.
- Конкурентну заробітну плату.
- 24 дні оплачуваної відпустки;
- Компенсація спортзалу;
- Медичне страхування;
- Гнучкий робочий графік з можливістю працювати гібридно;
- Дружній колектив і комфортні умови праці.
- Можливості для професійного розвитку й кар'єрного зростання.
Rabota