Фахівець з персоналу (Officer, HR)
- Николаев Центральный, Луганская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Забезпечити створення файлів персоналу співробітників для нових найманих працівників
- Переконатися, що всі застосовні форми, внутрішня політика та інші відповідні документи зрозумілі, підписані працівниками та документально затверджені
- Підтримка й оновлення кадрових файлів, постійний аудит файлів для забезпечення комплектності і точності
- Координація процесу підбору і добору персоналу з метою забезпечення використання своєчасно організованої та комплексної процедури для найму персоналу
- Ініціювання та завершення процесу фонового скринінгу і результатів файлів
- Організація підготовки нових співробітників, програми адаптації та навчальних програм
- Зв'язок з Відділом розрахунків щодо нових найманих працівників, змін умов працевлаштування та звільнень
- Зв'язок з відділом IT і співробітниками системної підтримки для забезпечення налаштування нового облікового запису електронної пошти та необхідного доступу до мережі та системи
- Робота з моніторингом відвідуваності шляхом моніторингу щоденної відвідуваності, відсутності через державні свята, лікарняні чи відрядження для забезпечення належного ведення документів персоналу
- Обробка записів і ведення HRIS та бази даних співробітників
- Обробка документів, пов'язаних з працевлаштуванням (прийняття на роботу, зміна форми зайнятості та звільнення) та подання до державних органів відповідно до місцевих нормативних
- Відстеження термінів закінчення трудових, консультаційних та студентських контрактів і забезпечення своєчасного доопрацювання контрактів і поправок до контрактів
- Забезпечення контролю зайнятості
- Підтримка розробки та впровадження HR ініціатив та систем
- Підтримка лінійного менеджера в огляді й розробці політик, процедур і процесів відділу персоналу
- Забезпечення підтримки менеджменту для розвитку навичок персоналу, гарантування збереження посадових інструкцій на файлі й контроль за системою управління і розвитком продуктивності
- Надання інформації та допомоги персоналу та менеджменту з питань людських ресурсів та інших робочих питань;
- Надання відповідей працівнику щодо проблем, що стосуються відділу персоналу і сприяння діям по їх вирішенню
- Допомога в організації подорожей офісного персоналу країни та забезпечення бронювання житла для візиту персоналу Міжнародного Медичного Корпусу та гостей
- Підтримка найвищих стандартів конфіденційності всіх записів співробітників та іншої інформації
- Виконувати інші обов'язки за дорученням.
- Обов'язки та задачі, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи та не включають увесь спектр задач.
- Як правило, диплом бакалавра в суміжній спеціальності. Еквівалентна комбінація відповідної освіти та досвіду може бути замінена у відповідних випадках
- Як правило, 3+ рік відповідного досвіду роботи у відділі персоналу
- Знання трудового законодавства
- Відмінні усні та письмові навички спілкування
- Відмінне знання пакету ПК та знання програм HRIS
- Відмінні знання процесів адміністрування персоналу
- Гарні організаційні навички; здатність до багатозадачності у швидко змінюваному середовищі
- Добре розвинені особистісні навички
- Мова: вільне володіння усною та письмовою англійською мовою
work.ua