Prestige Properties - провідна компанія у сфері нерухомості, яка допомагає клієнтам знаходити ідеальні рішення для життя та бізнесу.Обов'язки:організація роботи офісу та документообігу;прийом дзвінків та пошти, зустріч гостей;координація графіків зустрічей керівника;забезпечення офісу необхідними матеріалами та контролю їх використання;ведення внутрішньої звітності.Вимоги:середня спеціальна або вища освіта;володіння ПК (MS Office, Google Docs);комунікабельність, організованість, відповідальність;досвід на аналогічній посаді буде перевагою.Ми пропонуємо:стабільну зарплату 23 000-26 000 грн;графік роботи: 5/2 з 9:00 до 18:00;офіційне працевлаштування;комфортний офіс у центрі міста;дружню команду та можливість професійного розвитку.