Обов'язки:- Надання професійної підтримки адміністратору у проведенні операцій- Прийом та обробка дзвінків від клієнтів, відповідь на запитання та надання необхідної інформації- Ведення клієнської бази- Допомога у підтримці чистоти та порядку на території компаніїВимоги:- Комунікативні навички та вміння працювати з людьми- Досвід роботи в сфері обслуговування клієнтів буде перевагою- Вміння працювати в команді та в умовах високого темпу роботи- Вміння працювати з комп'ютером та офісними програмами- Уважність до деталейПереваги:- Дружній колектив та сприятлива атмосфера роботи- Безкоштовний доступ до розважальних зон компанії- Гнучкий графік роботиУмови:- Робочі дні СУБОТА ТА НЕДІЛЯ- Графік роботи з 11 до 19- Ставка 800 грн. зміна