Менеджер контролю якості (департамент клієнтської підтримки)
King Group
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Гібридний формат роботи;
- Медичне страхування;
- Компенсація смачних обідів;
- У нас сучасний офіс, в якому є все необхідне: повністю обладнана кухня, кавомашина з зерновою кавою, чай, печиво, цукерки, фрукти - завжди в доступі (7-10 хвилин від станції метро Олімпійська).
- Компенсація відпустки та лікарняних днів;
- 50-75% оплати healthy-lifestyle. Займайся у спорт залі, а ми тобі це компенсуємо.
- Дуже широка дисконтна програма від партнерів: великі знижки на харчування, косметику, заправки, розваги, зоомагазини та багато іншого.
- Перевірка чатів та дзвінків операторів служби підтримки.
- Оцінка комунікації відповідно до внутрішніх стандартів якості.
- Надання фідбеку та рекомендацій для покращення обслуговування.
- Співпраця з лідерами команд для покращення сервісу.
- Досвід роботи у сфері клієнтського сервісу (чат, дзвінки, підтримка).
- Глибоке розуміння принципів якісної комунікації з клієнтами.
- Уважність до деталей, об'єктивність і послідовність у прийнятті рішень.
- Грамотна письмова та усна українська мова.
- Здатність аргументовано надавати зворотний зв'язок.
- Досвід у сфері контролю якості або навчання персоналу.
- Розуміння специфіки роботи служб підтримки (в e-commerce, фінтех, сервісах тощо).
- Впевнене користування інструментами для аналізу чатів/дзвінків.
- Ми працюємо у середовищі однодумців, які відкриті до ідей та швидко приймають сучасні рішення.
- Регулярно надаємо фідбек, завдяки якому ти завжди будеш знати, що зараз круто, а що нам потрібно розвивати.
- Поруч з тобою завжди будуть люди, які зможуть підказати та допомогти.
Rabota