Senior HelpDesk Engineer (Universe Group)

Genesis

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 мес. назад
будує tech-бізнеси, перетворюючи ідеї на глобальні продукти. До групи входять три компанії: , та . Їхні продукти об'єднують понад 200 мільйонів користувачів зі 180 країн світу, спрощуючи буденність і створюючи нові можливості для розвитку.Також Universe Group розвиває власний R&D-центр, який фокусується на дослідженні нових ідей, впровадженні інноваційних рішень та запуску бізнесів, що будуть частиною глобального технологічного ринку.Ми відкриваємо позицію першого Senior Helpdesk Engineer у Universe Group, оскільки компанія активно зростає, масштабується інфраструктура, зростає кількість офісів, команд та технічних запитів від співробітників.Задачі на цій позиції:
  • Вирішувати технічні запити команди: софт, обладнання, реалізація технічних рішень.
  • Налаштовувати техніку для нових співробітників, видавати/приймати обладнання, вести інвентаризацію.
  • Підтримувати та покращувати рівень інформаційної безпеки та контролювати доступи.
  • Автоматизовувати рутинні задачі та покращувати існуючі процеси та рішення.
  • Створювати гайдлайни та базу знань для самостійного вирішення типових питань.
  • Підтримувати технічну інфраструктуру офісу та гібридної команди, взаємодіяти з постачальниками та HelpDesk Genesis.
Ми очікуємо, що ти:
  • Маєш 3–6 років досвіду в IT-підтримці або системному адмініструванні.
  • Впевнено працюєш з Windows, Linux і macOS, налаштовуєш VPN, мережі та безпеку.
  • Маєш досвід з адміністрування Google Workspace, OKTA та MDM (Jamf / Intune або інші).
  • Розбираєшся в офісній техніці (принтери, сервери, NAS, системи відеоспостереження, звукове обладнання).
  • Знаєш основи інформаційної безпеки: мережі, MFA, контроль доступів, політики паролів.
  • Вмієш вести облік техніки та організовувати процесси інвенторізації.
  • Маєш досвід роботи з Jira та Notion.
  • Вмієш просто пояснити складне — навіть людині без технічного бекграунду.
  • Маєш суперсили: сервісність, проактивність та любов до покращення процесів та рішень.
Що ми пропонуємо:
  • Розвиток та навчання — твій ріст визначає успіх команди. Внутрішні тренінги та кращі експерти з України та світу допоможуть швидко прокачати навички.
  • ↗Кар'єрне зростання — у нас культура швидкого розвитку: до 10 менеджерів щороку отримують підвищення. Все залежить від твого бажання та результатів.
  • All-inclusive офіс у Києві — у нас є все для твоєї комфортної роботи, а саме: сніданки, обіди, доріжки для ходіння, silent room для фокуса уваги — це далеко не все, що чекає на тебе в нашому спейсі.
  • Релокаційний пакет — комфортний переїзд до Києва з фінансовою підтримкою, допомогою рієлторів та адаптацією в новому місті.
  • Один із кращих соцпакетів — винагорода відповідає запитам ринку, 20 днів оплачуваного відпочинку, співпраця через ФОП або Дія.City, оплачувані лікарняні, медстрахування та забезпечуємо харчуванням в офісі у Києві.
  • Well-being program — ми турбуємося про ментальне здоровʼя команди, тому компенсуємо роботу з психологом, а також проводимо класи з йоги та медитації в офісі.
  • Підтримка під час війни — безпека та стабільність для тебе та твоїх рідних. Забезпечуємо всім необхідним для безперебійної роботи та долучаємось до ініціатив із відновлення України.
Надсилай своє резюме та ставай частиною нашого Всесвіту.

Genesis