Позиція "Менеджер з оброблення замовлень".Обов'язки:- Оброблення замовлень в компанії;- Консультування клієнтів в чатовому форматі (електронна пошта, месенджерах, соціальних мережах);- Перевірка правильності внесених даних та узгодження деталей.- Взаємодія з відділом та іншими підрозділами.- Ведення обліку замовлень та клієнтської бази.- Вирішення проблемних ситуацій (затримки, заміни, рекламації).- Підтримка високого рівня сервісу.Переваги:- Гнучкий графік роботи;- Конкурентна заробітна плата;- Молода та дружня команда;- Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання.Не втрачайте можливість стати частиною нашої команди! Надсилайте ваше резюме вже сьогодні і отримайте можливість розвиватися разом з нами.