
Старший інженер служби IT-підтримки
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Надання технічної підтримки користувачам на рівнях L1 та L2 (онлайн та офлайн).
- Створення та адміністрування облікових записів у доменному середовищі Microsoft.
- Підготовка, видача, налаштування та обслуговування робочих місць (Windows, Apple).
- Діагностика та вирішення інцидентів, виконання запитів, траблшутінг.
- Збір та формалізація вимог від користувачів, комунікація з ними.
- Контроль та взаємодія з постачальниками IT-послуг, оцінка якості їх роботи.
- Облік IT-обладнання та супровід його життєвого циклу.
- Робота з корпоративними системами та дотримання найкращих практик ITIL.
- Участь у розвитку та вдосконаленні IT-процесів.
- Вища технічна освіта;
- Досвід роботи в ІТ підтримці від 2 років у великих компаніях (банки, телеком, агро, фарма, FMCG або інші корпоративні середовища з 100+ користувачами).
- Глибоке розуміння екосистеми Microsoft (Active Directory, MS Exchange, корпоративні клієнт-серверні додатки).
- Досвід роботи з інструментами віддаленого доступу та Service Desk-системами.
- Вміння налаштовувати комп'ютери, оргтехніку, периферійні пристрої.
- Розуміння принципів ITIL та підходу «IT як сервіс».
- Знання англійської мови буде вважатися перевагою;
- Розвинуті комунікативні навички та здатність вибудовувати позитивні, довготривалі робочі відносини з колегами.
- робота в сучасному БЦ «UNIT.City», м. Київ;
- конкурентний рівень заробітної плати;
- навчання в Академії ДТЕК (он-лайн курси, аудиторні тренінги, майстер-класи, закриті клуби, професійні спільноти);
- енергійна та доброзичлива команда.
work.ua