Онлайн-консультант (чат-підтримка)

Evoplay

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 ч. назад
Опис вакансіїМіжнародна IT-компанія, яка понад 15 років розробляє власні продукти в індустрії онлайн-ігор, запрошує у команду фахівця з підтримки користувачів.Ми шукаємо людину, яка:
  • володіє грамотною українською мовою (усною та письмовою);
  • вміє ввічливо спілкуватися, відповідати на запити швидко та ефективно;
  • готова почати кар'єру навіть без попереднього досвіду роботи.
Ваші завдання:
  • бути першою точкою контакту для наших клієнтів;
  • консультувати користувачів в онлайн-чаті;
  • надавати якісний сервіс і допомагати вирішувати запитання.
Ми пропонуємо:
  • заробітну плату вище середньої по ринку;
  • програму професійного розвитку з переглядом доходу через 3 та 12 місяців;
  • можливість приєднатися до компанії без досвіду роботи;
  • змінний графік роботи:
  • 2 денні зміни (07:00-19:00),
  • 2 вихідні,
  • 2 нічні зміни (19:00-07:00);
  • можливість гнучко підмінятися з колегами (перший час можливі коригування графіка).
  • формат роботи: гібрид/ремоут
Наші переваги:
  • L&D центр з курсами для співробітників та менеджменту;
  • програми ротації та кар'єрного розвитку;
  • бібліотека для self-learning та доступ до платних курсів;
  • медичне страхування;
  • оплачувані лікарняні та відпустка;
  • вихідний за день народження;
  • групові обговорення й індивідуальні сесії з психологом.
ВідгукнутисяIT, більше 1000 співробітників

work.ua