Молодший бухгалтер, помічник бухгалтера, Junior Accountant

Ad2Lynx

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 д. назад
Опис вакансіїAd2Lynx Ltd. - міжнародна ІТ-компанія з офісами в Україні, Польщі, Великобританії. Наші компанії вже понад 8 років успішно розвивають проєкти у наступних вертикалях/напрямках:Напрями роботи та експертиза у Traffic Arbitrage, Search Arbitrage, Content Arbitrage, LeadGen, Creative Production, Software Development.Команда Ad2Lynx потребує посилення, тому ми шукаємо молодшого спеціаліста з казначейства або молодшого бухгалтера з банківських операцій для покращення сервісів нашого фінансового департаменту. УВАГА! Розглядаємо кандидатів лише з Києва - офісний формат роботи.📌Що важливо для цієї ролі:
  • Вища фінансова або економічна освіта (бакалавр);
  • Досвід роботи з фінансами від 1 року (бухгалтер, фінансист, казначей);
  • Базові знання управлінського та бухгалтерського обліку;
  • Впевнений користувач MS Excel/ Google Sheets;
  • Відповідальність, ретельність, уважність до деталей;
  • Здатність та готовність працювати з великими обсягами інформації.
📌Буде плюсом:
  • Досвід роботи в секторі економіки або IT компанії;
  • Досвід роботи в бухгалтерських та інших ERP системах;
  • Англійська від рівня B1.
📌Задачі, які ти будеш виконувати:
  • Підготовка зведених відомостей по платежах, залишках і рухах коштів;
  • Рознесення банківських виписок за статтями витрат і контрагентами;
  • Підготовка калькуляцій і фінансових розрахунків за запитами фінансової служби;
  • Організація відкриття/закриття рахунків, ведення реєстрів банківських рахунків, вивантаження квитанцій, платежів, управління архівами;
  • Підготовка банківських запитів та моніторинг платіжних лімітів/заявок;
  • підготовка звірок з внутрішніми контрагентами та супровід документами;
  • Підтримка працівників з питань банківського комплаєнсу - збір та оформлення супровідних листів, довідок і підтверджувальних документів.
📌Що ми пропонуємо?
  • Гібридний графік роботі офіс/віддалена робота (4/1, пн-пт з 10:00 до 19:00);
  • Офіційне працевлаштування в ШТАТ компанії зі стабільними виплатами;
  • Конкурентну заробітну плату та бонусну систему прив'язану до ефективності співробітника.
  • Можливість розвиватися у професійній сфері та кар'єрне зростання;
  • Соцпакет (медичне страхування, оплачувана відпустка, лікарняні);
  • Молода та дружня команда.
📌Який hiring roadmap до посади?
  • Пройти співбесіду з рекрутером;
  • Пройти фінальне інтерв'ю з CFO та HRD;
  • Отримати офер!
Якщо вам цікава наша вакансія - надсилайте нам своє резюме і ми обов'язково зв'яжемося з вами.ВідгукнутисяМаркетинг, реклама, PR, 50-250 співробітників

work.ua