Бухгалтер із ведення обліку транспорту

Суші Продукт Плюс

  • Харьков
  • 23 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Ми компанія «Суші Продукт» - професіонали в постачанні продуктів для HoReCa! Лідери продажів на українському ринку. Власне виробництво, національне покриття - склади по Україні, налагоджена логістика, широкий асортимент - це наші переваги, завдяки яким ми забезпечуємо щоденні потреби наших клієнтів в якісній та смачній продукції.Запрошуємо до команди Бухгалтера по веденню обліку транспортуОБОВ'ЯЗКИ:
  • здійснювати документальне оформлення руху власного транспорту, документальне оформлення подорожніх листів щоденно на кожного водія, з урахуванням фактичних маршрутів ;
  • прийом і контроль первинної документації - ТТН до кожного подорожнього листа;
  • здійснювати прийом і контроль первинної документації, щодо придбання паливних матеріалів;
  • здійснювати контроль кабінету ОККО щодо заправки авто, оформлювання списання паливних матеріалів на підставі дорожніх листів;
  • складання реєстру за період та контроль наявності повних пакетів документів на всі поставки палива;
  • оформлювати документи по переміщенню готової продукції зі складів виробництва на склади зберігання власним, орендованим, чи найманим транспортом;
  • здійснювати контроль оформлення первинних документів від перевізників щодо транспортних послуг;
  • нарахування орендної плати на кожне авто, згідно умов підписаних договорів, нарахування податків, оформлення актів виконаних робіт по оренді авто, з обов`язковим підписом документа учасниками, та вносити інформацію щодо оренди авто в програму 1с;
  • Контроль сплати оренди авто та податків не пізніше останнього дня поточного місяця. Оформлювати пакети документів по переміщенню товарів по складам в програмі 1с, орендованим, або найманим транспортом;
  • Контролювати наявність документів від перевізника та відображання транспортних послуг в програмі 1С.
Вимоги до тебе:
  • вміння працювати з великим об'ємом інформації;
  • вміння вирішувати конфліктні ситуації;
  • аналітичний склад розуму;
  • вміння оформлювати аналітику, документацію та звітність з використанням програм еxcel, Word, Google docs., знання 1С, робота з програмою М.Е.Док
  • економічна освіта.
Що ми пропонуємо:
  • графік 5/2 з 08:00-17:00 (можлива робота в суботу за графіком, за окрему оплату у віддаленому режимі)
  • офіційне працевлаштування;
  • зручний та комфортний офіс;
  • професійний, молодий колектив!;
  • професійне та кар'єрне зростання;
  • оплачувана лікарняна/відпустка.
Якщо все це про тебе- чекаємо на Вас у нашій команді професіоналів!

Rabota