
Partner Portal Support Specialist в Ajax Systems, Київ
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
/ /4 вересня 2025Partner Portal Support SpecialistКиївAjax Systems - це міжнародна технологічна компанія, найбільший в Європі розробник і виробник систем безпеки Ajax із можливостями розумного дому. Це ціла екосистема зі 180 пристроїв, мобільних і десктопних застосунків, серверної інфраструктури. Кожного року ми демонструємо кратне зростання як у чисельності команди, так і в кількості користувачів у всьому світі. Наразі в компанії більше 4 100 працівників. А датчики Ajax охороняють 3,5 млн користувачів у більш ніж 187 країнах світу.Ми шукаємо уважного до деталей і комунікабельного спеціаліста технічної підтримки в команду, яка розвиває та підтримує партнерський портал (Partner Relationship Management System). Цей портал - важливий бізнес-інструмент, що дозволяє автоматизувати взаємодію з партнерами, дистриб'юторами, а також внутрішніми користувачами компанії.Основне завдання цього порталу - спростити щоденні процеси, покращити досвід користувачів та допомогти компанії ефективніше взаємодіяти зі своєю партнерською мережею. Ви будете займатись підтримкою користувачів порталу, вирішенням технічних запитів, проводити онбординг нових співробітників та партнерів, а також брати участь у розвитку нової функціональності.Основні завдання:
- Технічна підтримка користувачів (внутрішніх та зовнішніх): консультації, вирішення запитів, допомога в усуненні технічних проблем.
- Онбординг нових користувачів: проведення навчань, інструктажів, супровід нових користувачів порталу на всіх етапах.
- Створення та оновлення документації: написання інструкцій, посібників користувача, FAQ та інших допоміжних матеріалів.
- Менеджмент контенту порталу: контроль актуальності інформації, розміщення нових матеріалів, перевірка їх коректності.
- Збір та аналіз зворотного зв'язку: вивчення потреб користувачів та формування рекомендацій щодо покращення порталу.
- Участь у розробці нової функціональності: взаємодія з командою розробки, участь у тестуванні нових функцій та їх подальшій підтримці.
- Досвід роботи у сфері технічної підтримки або з клієнтами (досвід у B2B буде перевагою).
- Високі комунікативні навички (письмові та усні).
- Рівень англійської мови - B2 (upper-intermediate).
- Сервісне мислення: прагнення допомагати користувачам, орієнтованість на розв'язання проблем.
- Технічні навички: базове розуміння HTML та принципів роботи веб-застосунків буде перевагою.
- Уважність до деталей, відповідальність та проактивність.
- Готовність швидко навчатися і розбиратися з новими технологіями.
- Досвід роботи з CRM-системами.
- Досвід взаємодії з IT-командами або командами розробки.
- Можливість пропонувати та реалізовувати власні ідеї, які мають вплив на продукт і виробництво.
- Роботу у вмотивованій команді та zero bullshit culture.
- Конкурентну заробітну плату.
- Медичне страхування.
- Корпоративну англійську мову.
- Компенсацію профільного навчання.
- Можливість взяти участь у проєкті бета-тесту систем безпеки Ajax - отримання та тестування нових гаджетів до їх релізу.
Dou