Організатор діловодства

Ландгрейн, ТОВ

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 ч. назад
Опис вакансіїКомпанія «Ландгрей», яка володіє сучасним крупозаводом та власними стратегічними зерносховищами на яких діють найсучасніші умови переробки різних круп, та має міжнародний сертифікат якості запрошує на посаду організатора діловодства.Вимоги:
  • відповідальність, кмітливість, проактивність,
  • вміння планувати та аналізувати роботу,
  • володіння програмами: MS Office (Excel, Word) 1С (бажано)
Умови роботи:
  • офіс біля м.Кловська,
  • офіційне працевлаштування,
  • графік роботи 8:30 - 17.30 5/2 (субота-неділя вихідні);
  • офіційне працевлаштування;
  • з/п 20 000грн
  • дружній колектив та комфортні умови праці;
  • чай, кава.
Обов'язки:
  • Перевірка вхідної первинної документації (актів, заявок, рахунків тощо);
  • Внесення конторагентів в 1С (інші операції в 1С);
  • Ведення обліку документів;
  • Збір документів, організація та систематизація документообігу;
  • Формування ТТН в 1С;
  • Підготовка пакету документів для відпраки контрагентам;
  • Перевірка ТТН в паперовому форматі які повертаються від перевізників;
Чекаємо Вас у нашій команді.ВідгукнутисяСільське господарство, агробізнес, 50-250 співробітників

work.ua