Опис вакансіїKasta - український мультикатегорійний маркетплейс, на якому можна придбати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, товари для дому та багато іншого. Заснована у 2010 році підприємцем Андрієм Логвіним, компанія дивує інноваціями в онлайн-шопінгу вже понад 15 років.Ми ростемо швидко - лише у 2024 виросли в 5 разів, залучили сотні тисяч нових покупців. Наша мета - дати більше мільйону українців новий рівень досвіду онлайн-покупок та інтегрувати фінансові сервіси в нашу екосистему.Ми - IT-компанія нового покоління, і зараз ми шукаємо досвідченого та проактивного Супервайзера служби підтримки постачальників (Customer Support Team Lead), який очолить команду спеціалістів підтримки та забезпечить високий рівень сервісу для наших клієнтів і партнерів. Якщо ти маєш управлінський досвід, любиш оптимізовувати процеси, навчати команду та працювати над покращенням внутрішніх інструментів - приєднуйся до нашої команди!На цій позиції ти станеш ключовою ланкою між підтримкою, аналітиками, продуктом та іншими відділами, допомагаючи забезпечити стабільну роботу, злагоджену комунікацію та високі стандарти обслуговування.Що ти робитимешПряме керівництво групою спеціалістів.Навчання та адаптація нових спеціалістів.Регулярні командні зустрічі, зворотний зв'язок, навчання та розвиток команди.Постановка цілей, розподіл навантаження, контроль виконання KPI.Проведення регулярних перевірок звернень (прослуховування дзвінків, рев'ю чатів тощо).Впровадження скриптів, шаблонів, гайдів для покращення якості комунікації.Пріоритизація критичних запитів та побудова системи ескалацій - кому і коли передається запит у відділ продукту, розвитку, фінансів тощо.Актуалізація існуючих та створення нових інструкцій та підказок для безшовної співпраці з постачальниками.Організація виконання прозвонів постачальників по запиту суміжних відділів.Співпраця з аналітиками, розробниками та продуктовими командами для покращення внутрішніх інструментів.Підготовка щотижневих, щомісячних звітів для керівництва.Що нам важливоДосвід роботи у сфері підтримки клієнтів від 2 років.Досвід управління командою, адаптації та навчання нових співробітників.Розуміння принципів роботи з KPI та SLA, досвід моніторингу якості обслуговування.Впевнене володіння українською мовою (усно та письмово).Вміння працювати з великими обсягами інформації, аналітичне мислення.Досвід взаємодії з іншими командами (аналітики, продукт, розробка).Впевнений користувач Google Workspace, Excel/Sheets, досвід роботи з CRM та системами обробки звернень.Обов'язкиПряме керівництво групою спеціалістів.Навчання та адаптація нових спеціалістів.Регулярні командні зустрічі, зворотний зв'язок, навчання та розвиток команди.Постановка цілей, розподіл навантаження, контроль виконання KPI.Проведення регулярних перевірок звернень (прослуховування дзвінків, рев'ю чатів тощо).Впровадження скриптів, шаблонів, гайдів для покращення якості комунікації.Пріоритизація критичних запитів та побудова системи ескалацій.Актуалізація існуючих та створення нових інструкцій та підказок для співпраці з постачальниками.Організація виконання прозвонів постачальників по запиту суміжних відділів.Співпраця з аналітиками, розробниками та продуктовими командами для покращення внутрішніх інструментів.Підготовка щотижневих, щомісячних звітів для керівництва.Буде перевагоюДосвід впровадження або оптимізації скриптів, гайдів, інструкцій.Розуміння специфіки роботи з постачальниками або B2B-напрямків.Вміння ефективно комунікувати у складних або стресових ситуаціях.Чому Kasta - це круто?Ти матимеш вплив на український продукт, яким користуються мільйони.Ти будеш працювати з крутою командою однодумців та відкритим керівництвом.Регулярно отримуватимеш новини компанії у вигляді дайджестів та зустрічей Town Halls.Ти будеш отримувати своєчасний та відкритий зворотній зв'язок.Ти будеш частиною команди експертів.Ти матимеш справжні виклики та нові цікаві задачі.Ти матимеш кар'єрні рекомендації від HR BP та план розвитку.Як член команди Kasta ти можеш розраховувати наE-commerce проєкт, що динамічно розвивається.Можливості для особистого розвитку, навчання та зростання в щоденних викликах.Гнучкий графік роботи.Робота на сучасній техніці.Стабільні та прозорі виплати заробітної плати.Оформлення з першого дня.24 календарних дні відпустки, оплачувані лікарняні.ВідгукнутисяРоздрібна торгівля, 250-1000 співробітників