Менеджер з обслуговування клієнтів

INSPE

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 д. назад
Компанія ІNSPE понад 25 років на ринку забезпечує повний спектр рішень для стоматологічних клінік: від проектування до оснащення обладнанням, інструментами і матеріалами. Ми пишаємось тим, що бренд INSPE незмінно залишається лідером дистриб'юторів в сфері стоматології. Посилання наДевіз INSPE: Change the Game. Ми змінюємо ринок стоматологічних послуг і задаємо напрямок розвитку найкращим клінікам України.Хочемо поділитися з тобою нашими цінностями та компаніїБути частиною INSPE - це твій виклик і шанс бути попереду.Ми масштабуємося, а тому у пошуках майбутнього колеги на посаду менеджера з обслуговування клієнтівНаша компанія пропонує тобі:
  • Заробітну плату, яка складається із: ставки, бонусної частини та % від продажів;
  • Офіційне працевлаштування з першого дня, оплачувану відпустку, лікарняні;
  • Підтримку та навчання від досвідчених колег, які обов'язково допоможуть тобі на старті;
  • Надання всієї необхідної корпоративної техніки для роботи;
  • Участь у різноманітних навчаннях від виробників, тренінгах від компанії та можливість проходити внутрішні конкурси на вакансії;
  • Корпоративну знижку на продукцію;
  • Роботу в сучасному, атмосферному офісі з 08:00 до 17:00 сб-нд - вихідні;
  • Релаксувати після робочого дня на корпоративній йозі, а також обмінюватися думками на заняттях з англійської;
  • А також тебе очікують: круті івенти та згуртована команда тип культури якої зорієнтований на результат.
Що ти будеш у нас робити:
  • Приймати вхідні замовлення та консультувати клієнтів телефоном та в месенджерах;
  • Оформлювати та обробляти замовлення в 1С;
  • Контролювати виконання замовлень, забезпечуючи своєчасне відвантаження та доставку;
  • Розв'язувати питання, пов'язані із зміною або коригуванням замовлень;
  • Взаємодіяти з іншими відділами (логістика, склад) для узгодження деталей замовлення;
  • Працювати у кабінетах перевізників (створення ЕН, контроль доставки товару до покупця);
  • Проводити повернення.
Ти точно впораєшся з цією роботою, якщо:
  • Маєш досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;
  • Не втомлюєшся від великої кількості комунікації і використовуєш її як робочий інструмент;
  • Володієш відмінними навичками спілкування: грамотна усна та письмова мова, вміння переконувати, вміння слухати та знаходити індивідуальний підхід до клієнтів;
  • Впевнений користувач CRM-систем, телефонно комунікаційних платформ, програми 1С;
  • Готовий швидко опановувати великі об'єми інформації про продукти компанії;
  • Маєш бажання розвиватися та досягати високих результатів, працювати на результат і вдосконалювати свої навички;
  • Розумієш, що твій результат напряму залежить від твоєї роботи.
Ми за відкритість, тому відразу зазначимо наші етапи рекрутингу: * Знайомимося з твоїм резюме і пишемо листа чи телефонуємо.
  • Домовляємося з тобою про зустріч, яка відбудеться спочатку з рекрутером.
  • Фінальна зустріч-співбесіда з керівником.
  • Job offer твій і welcome у INSPE!

Rabota