Стажер відділу досліджень ринку та споживача

L'Oréal

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
КОРОТКО ПРО НАССьогодні компанія L'Oreal представлена в 150 країнах на п'яти континентах. Понад століття L'Oreal присвячує себе місії «Створюємо красу, яка рухає світ» і сьогодні є світовим лідером індустрії з консолідованим обсягом продажів 29 мільярдів євро. Разом ми долаємо складні виклики, водночас не втрачаючи нашого соціального спрямування: зробити світ більш інклюзивним і кращим місцем для кожної людини на нашій планеті. Відчуйте захоплення від різноманітності можливостей майбутнього сфери краси, створюючи вагомий вплив разом з нами.У підрозділі досліджень ринку та споживача L'Oreal ми допомагаємо бізнесу приймати виверені рішення завдяки різноманітним проєктам, які вивчають ринок, його структуру, звички та поведінку споживачів. Наш підрозвіл працює з командами усіх брендів, комерційною службою на аналітичними підрозділами різних департаментів та різних країн.КЛЮЧОВІ ОБОВ'ЯЗКИПриєнавшись в компанію як Стажер, у вас буде можливість реалізувати себе у власному проєкті(-ах), здобути практичні знання та навички в обраній сфері через різносторонні щоденні задачі в команді експертів:
  • Допомога в зборі інформації для аналізу ринку з різних джерел, в тому числі, відкритих;
  • Координація роботи підрядників;
  • Робота з документами;
  • Ведення різноманітних дослідженнь споживачів від підготовки брифу і вибору підрядника до підготовки звітності.
ВАША МАЙБУТНЯ КОМАНДАВаша майбутня команда складається з двох дослідників, що щиро люблять свою роботу та намагаються принести максимум користі бізнесу. Як справжні експерти роботи з різноманітними даними, ми тісно співпрацюємо з усіма підрозділами нашої компанії, включно з юридичним, логістичним, фінансовим, закупівельним, цифровим, PR та комерційним підрозділами. Тож будьте готові вивчити всі етапи проведення досліджень, щоб стати справжнім експертом даних у компанії.ВАШ ДОСВІД ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ
  • Вища освіта (студент останніх курсів) в галузях маркетингу, PR
  • Попереднє стажування або досвід роботи у сфері маркетингових досліджень є перевагою
  • Легко налагоджуєш зв'язки в команді, вмієш аргументувати та презентувати свої ідеї
  • Впевнений користувач MS Office (Excel, Word, PPT та ін.)
  • Відповідальність, уважність до деталей, високий рівень точності в роботі з цифрами
  • Вміння працювати в режимі мультизадачності з дотриманням дедлайнів
  • Англійська мова вище середнього
ЩО МИ ПРОПОНУЄМО
  • Приєднуйтеся до провідної міжнародної компанії у сфері б'юті-технологій з офіційним працевлаштуванням 6-12 місяців за контрактом, на повний робочий день із заробітною платою та можливим кар'єрним зростанням.
  • Пориньте в динамічне середовище, де ви зможете розкрити свій потенціал, виконуючи реальні бізнес-кейси з першого робочого дня в межах свого проєкту стажування та місії.
  • Отримайте необмежений доступ до навчальних платформ і курсів розвитку, включно з локальними та міжнародними тренінгами, Coursera, LinkedIn Learning і Busuu.
  • Досягайте успіхів, реалізовуючи свої ідеї з професійними менторами та співпрацюючи з провідними експертами компанії.
  • Ви отримаєте: ексклюзивні знижки у внутрішньому магазині продукції L'Oreal і партнерських салонах краси, технічне оснащення.
  • Обирайте для себе гібридний графік роботи, що пропонує роботу як в офісі з укриттям (Київ, БЦ “Magnett”), так і віддалено.

Rabota