PPC Specialist (Google Ads)
Leadpanda.agency
- Украина
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Можливості для кар'єрного росту в культурі, яка цінує розвиток та орієнтована на результат.
- Швидкість прийняття рішень і мінімум бюрократії. Відсутність «babysitting» ставлення до співробітників.
- No Assholes culture - ми не працюємо з зарозумілими людьми. І, звичайно, з тими, хто підтримує (або «какая разніца») агресію проти України.
- Оплачувану відпустку та лікарняні.
- Зручний графік: з понеділка по п'ятницю, з 9:30 до 18:30, з перервою в одну годину.
- Можливість обрати для себе зручний формат роботи (є офіс в центрі Києва або повністю віддалено).
- Організацію навчання та розвитку співробітників. Ми дбаємо про те, щоб наші співробітники мали доступ до найкращих освітніх ресурсів, відвідували корисні та цікаві івенти та постійно розвивали свої професійні та особистісні навички.
- Додаткові оплачувані вихідні, наприклад, в День Народження.
- Активне корпоративне та соціальне життя.
- Налаштування, запуск та оптимізація рекламних кампаній у Google Ads (Search, Display, Performance Max, YouTube);
- Побудова рекламних стратегій відповідно до цілей клієнта;
- Робота з аудиторіями, ключовими словами, мінус словами;
- Налаштування конверсій через Google Tag Manager, GA4;
- Проведення A/B тестування (оголошення, посадкові сторінки, таргетинг);
- Аналіз ефективності кампаній за показниками CPC, CTR, CPA, ROAS;
- Підготовка регулярної звітності та рекомендацій;
- Аналіз рекламних кабінетів клієнтів;
- Аналіз сайту/лендінгу на який запускається реклама;
- Написання ТЗ для виправлення помилок на сайті/лендінгу, які заважають запустити рекламу.
- Вмієш працювати з Google Analytics 4 та Google Tag Manager;
- Працював з e-commerce проєктами від 6 місяців (Україна та Європа)
- Маєш досвід з Google Shop;
- Маєш досвід з банерною рекламою;
- Маєш досвід просування Гугл-точок (не обов'язково, але бажано);
- Працював з ремаркетингом;
- Розумієш аналітику кабінету та маєш досвід підготовки аналізу рекламного кабінету і ведення звітності;
- Робив підготовку стратегії перед запуском проєкту;
- Маєш розуміння принципів воронки продажів і digital-маркетингу;
- Маєш досвід оптимізації кампаній під конкретні KPI;
- Уважний до деталей та аналітично мислиш;
- Маєш бажання розвиватися в напрямку платного трафіку.
фінальне інтерв'ю з керівником відділу -
Ми надсилаємо job offer та з нетерпінням чекаємо тебе у нашій команді, щоб досягати крутих результатів разом!ВідгукнутисяМаркетинг, реклама, PR, 50-250 співробітників
work.ua