Адміністратор офісу

Статус Ко

  • Киев
  • 30 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Центр Перекладів «Статус Ко» шукає відповідального, організованого та енергійного адміністратора до нашої команди в офісі в Києві. Якщо ви любите порядок, вмієте тримати під контролем багато процесів одночасно і хочете бути частиною компанії, що цінує якість і сервіс - чекаємо на ваше резюме!Основні обов'язки:
  • Робота з клієнтами: зустріч, інформування, супровід, передача готових замовлень
  • Ведення документації: підготовка актів, накладних, робота з договорами
  • Касові операції: робота з готівкою, терміналом, внесення оплат у системи
  • Доставка: оформлення та контроль відправок, ведення реєстрів
  • Організація офісу: забезпечення матеріалами, замовлення води, контроль техніки
  • Адміністративна підтримка: формування графіків, табелювання, звітність
  • Участь у внутрішніх ініціативах: вітання співробітників, організація свят
Вимоги:
  • Вища освіта
  • Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, Google Drive)
  • Досвід роботи з CRM (1С, БІНОТЕЛ) - буде перевагою
  • Відповідальність, уважність до деталей, здатність працювати з великим обсягом інформації
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування
  • Графік роботи: Пн-Пт, 10:00-19:00
  • Дружню команду, яка підтримує
  • Можливість розвитку та навчання
  • Комфортний офіс біля метро Лівобережна
Надсилайте своє резюме через Work.ua - ми зв'яжемося з кандидатами, які відповідають профілю.Центр Перекладів «Статус Ко» - переклади, що об'єднують світ, і команда, що об'єднує людей

Rabota