Фахівець з координації та документообігу

OKKO Group

  • Украинка, Киевская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 7 д. назад
Опис вакансіїПрацюєш ти - працює країна. Твоя робота має значення! Долучайся до команди ОККО, формуймо надійний тил нашої країни разом!Шукаємо Фахівець з координації та документообігу!Приєднуйся, бо ми:
  • офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня;
  • не затримуємо зарплату;
  • оплачуємо відпустку (24 дні в рік) та лікарняний;
  • забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);
  • підтримуємо та допомагаємо один одному, адже ОККО - це велика і дружня команда;
  • ОККО - це український бізнес, який визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення України. Наші військовозобов'язані працівники підлягають бронюванню згідно умов, визначених законодавством.
Що треба робити?
  • Вести диспетчеризацію та перенаправлення заявок на сервісних інженерів;
  • координувати роботи власних бригад сервісних інженерів та взаємодія з відповідальними інженерами по напрямках;
  • отримувати та обробляти оперативну інформацію від фахівців та інженерів;
  • організовувати своєчасне реагування на заявки та контроль термінів виконання робіт;
  • вносити та актуалізувати інформацію у внутрішніх облікових та інформаційних системах (servis desk - навчання на місці);
  • працювати із зверненнями та повідомленнями, що надходять у відділ;
  • обліковувати та вести складську логістику: оформлення списання та подання матеріалів на списання за бланками замовлення;
  • моніторити ринок та пошук найвигідніших пропозицій для закупівлі запчастин та матеріалів;
  • перевіряти рахунки, акти виконаних робіт, первинної бухгалтерської документації на відповідність договірним умовам;
  • формувати та вести реєстрів, робочих листів, дефектних актів;
  • складати звіти по роботі сервісної служби.
Що ми очікуємо?
  • Освіта вища (технічна або економічна);
  • впевнене володіння ПК та офісними програмами (Word, Excel);
  • базові знання бухгалтерського обліку та роботи з первинною документацією;
  • вміння аналізувати й систематизувати інформацію;
  • бажання навчатися, ініціативність та прагнення до професійного розвитку;
  • орієнтація на результат, відповідальність, чесність, уважність до деталей.
Готовий розпочати просто зараз? Надсилай своє резюме!Чекаємо в команді!ВідгукнутисяАвтобізнес та автосервіс

work.ua