
Фахівець з координації та документообігу
- Украинка, Киевская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня;
- не затримуємо зарплату;
- оплачуємо відпустку (24 дні в рік) та лікарняний;
- забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);
- підтримуємо та допомагаємо один одному, адже ОККО - це велика і дружня команда;
- ОККО - це український бізнес, який визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення України. Наші військовозобов'язані працівники підлягають бронюванню згідно умов, визначених законодавством.
- Вести диспетчеризацію та перенаправлення заявок на сервісних інженерів;
- координувати роботи власних бригад сервісних інженерів та взаємодія з відповідальними інженерами по напрямках;
- отримувати та обробляти оперативну інформацію від фахівців та інженерів;
- організовувати своєчасне реагування на заявки та контроль термінів виконання робіт;
- вносити та актуалізувати інформацію у внутрішніх облікових та інформаційних системах (servis desk - навчання на місці);
- працювати із зверненнями та повідомленнями, що надходять у відділ;
- обліковувати та вести складську логістику: оформлення списання та подання матеріалів на списання за бланками замовлення;
- моніторити ринок та пошук найвигідніших пропозицій для закупівлі запчастин та матеріалів;
- перевіряти рахунки, акти виконаних робіт, первинної бухгалтерської документації на відповідність договірним умовам;
- формувати та вести реєстрів, робочих листів, дефектних актів;
- складати звіти по роботі сервісної служби.
- Освіта вища (технічна або економічна);
- впевнене володіння ПК та офісними програмами (Word, Excel);
- базові знання бухгалтерського обліку та роботи з первинною документацією;
- вміння аналізувати й систематизувати інформацію;
- бажання навчатися, ініціативність та прагнення до професійного розвитку;
- орієнтація на результат, відповідальність, чесність, уважність до деталей.
work.ua