Фахівець з обробки звернень клієнтів
Kasta
- Украинка, Киевская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Обслуговувати вхідні звернення клієнтів у чатах і через електронну пошту;
- Косультувати клієнтів щодо товарів, замовлень, оплат, доставки та процесів на платформі;
- Дотримуватись стандартів сервісу та виконання KPI у встановленні терміни;
- Вирішувати звернення клієнтів, у співпраці з іншими підрозділами компанії;
- Підтримувати позитивний клієнтський досвід через уважне, швидке та ввічливе обслуговування.
- Вільне володіння українською мовою: грамотність, швидкий набір тексту, чітке формулювання думок.
- Впевнене володіння ПК, здатність працювати в кількох вікнах/програмах одночасно.
- Уважність до деталей, вміння швидко знаходити інформацію у внутрішній базі знань.
- Емоційна стійкість, здатність зберігати спокій у складних або неочікуваних ситуаціях.
- Вміння працювати з великим обсягом інформації та виконувати кілька задач одночасно.
- Стійкість до рутинної роботи, висока відповідальність.
- Готовність до навчання, бажання розвиватися у сфері клієнтського сервісу.
- Досвід роботи з CRM. Досвід роботи на аналогічній посаді.
- Ти матимеш вплив на український продукт, яким користуються мільйони;
- Ти будеш працювати з крутою командою однодумців та відкритим керівництвом;
- Регулярно отримуватимеш новини компанії у вигляді дайджестів та зустрічей Town Halls;
- Ти будеш отримувати своєчасний та відкритий зворотній зв'язок;
- Ти матимеш кар'єрні рекомендації від HR BP та план розвитку.
- E-commerce проєкт, що динамічно розвивається;
- Можливості для твого особистого розвитку, навчання та зростання в щоденних викликах;
- Графік роботи 5/2, вихідні плаваючі;
- Стабільні та прозорі виплати заробітної плати;
- Оформлення з першого дня.
work.ua