Customer Support Specialist with English / Spanish
AirAdvisor Internation Inc
Киев
Постоянная работа
Полная занятость
28 д. назад
AirAdvisor, міжнародна LegalTech компанія, що працює на території ЄС, США, Туреччини та України та займається захистом прав авіапасажирів у разі проблем з авіа перельотами, шукає Спеціаліста по підтримці клієнтів, який хоче розвиватися і готовий навчатися чогось нового.Обов'язки:- спілкування (імейли та чати) з клієнтами з різних країн світу;- зворотний зв'язок з авіакомпаніями та клієнтами;- Моніторинг та аналіз запитів клієнтів для вдосконалення процесу надання підтримки;- Взаємодія з іншими підрозділами компанії.МИ НЕ КОЛ ЦЕНТР АБО КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ І ШУКАЄМО СПІВРОБІТНИКА НЕ ДЛЯ ХОЛОДНИХ ЗВОКІВ!Вимоги:- знання англійської та іспанської мови (Upper-Intermediate та вище);- досвід роботи із клієнтами;- уважність до деталей та до дедлайнів;- вміння самостійно знаходити рішення;- особисті якості: висока продуктивність, чесність, порядність (етика), швидка самонавчальність.аналітичне та відкрите мислення;- стійкість до стресу та готовність до овертайму;- освіта в вузах за кордоном буде плюсом.Ми пропонуємо:- унікальний досвід цікавої роботи у новому інноваційному напрямі LegalTech в Україні.- робота у багато культурному та багатомовному середовищі;- практика та вдосконалення ваших навичок в англійській та інших мовах;- кар'єра в новій швидкозростаючій компанії, яка пропонує відмінні шанси на просування кар'єрними сходами;- можливість працювати віддалено;- оплата відпускних та лікарняних.