Customer Support Specialist|English (EverHelp)
EverHelp
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- ми проти війни та невиправданої агресії;
- ми евакуювали співробітників компанії та їх близьких із зон бойових дій, допомогли в пошуку житла і забезпечили фінансовою підтримкою;
- забезпечили всю команду мобільними станціями та батареями;
- ми продовжуємо стабільно працювати для майбутнього України.
- 5 робочих змін на тиждень, понеділок-п'ятниця, з 10:00 до 19:00 за Києвом.
- обробка вхідних запитів клієнтів та надання вичерпних відповідей в тікетах та чатах;
- ефективне вирішення різноманітних питань, зокрема: скасування підписки, повернення коштів, неавторизовані транзакції, загальні питання;
- співпраця з командою для збереження ефективності процесів і взаємопідтримки.
- маєте понад 6 місяців досвіду у сфері підтримки клієнтів або іншій ролі з постійною комунікацією або роботою з людьми (call-центр, адміністративні ролі, роздрібна торгівля, викладання тощо);
- буде плюсом досвід з Zendesk, однак не обов'язково (перед початком роботи проводиться навчання);
- на попередніх місцях роботи використовували англійську мову - усну та письмову;
- володієте англійською мовою на рівні B2+ (особливо стосується письмової комунікації);
- впевнено працюєте з рутинними завданнями, швидко орієнтуєтесь у ситуації, уважні до деталей;
- готові працювати в інтенсивному ритмі - без багатозадачності, але з постійними запитами.
- можливість долучитись до української компанії та допомагати економіці нашої країни,
- 20+ днів відпустки, оплачувані лікарняні;
- можливість працювати повністю віддалено,
- професійна команда спеціалістів, готових ділитися своєю експертизою, внутрішні спільноти та командні активності, що сприяють постійному навчанню і розвитку як в команді, так і на індивідуальному рівні.
Rabota