Маркетолог-аналітик (з навичками SEO, просування продукту, налаштування PPC-трафіку)

Тесса П.А., ФЛП

  • Запытов, Львовская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Опис вакансіїВимоги:Хто нам потрібен:Ми шукаємо універсального та відповідального спеціаліста з налаштування реклами в Google Ads і таргету в соцмережах, який не просто «запускає кампанії», а вникає в продукт, аудиторію, ринок і події, щоб забезпечити зростання продажів.Це не позиція виконавця, а роль мислячого аналітика і креативного стратега - із глибоким зануренням у кожен наш проєктвакансія для досвідченого професіонала який шукає не підробіток та «черговий» проект щоб займатися паралельно, а основну роботу якій треба буде присвятити весь робочий часВаші зони відповідальності:Реклама та аналітика:
  • Робота з Google Ads: Shopping, Search, Display, YouTube
  • Таргетована реклама в Facebook / Instagram / TikTok
  • Постійна оптимізація кампаній під події (виставки, концерти, дні міст, локальні заходи тощо)
  • Формування, підтримка та оптимізація фідів для Google Merchant Center
  • A/B тестування гіпотез і рекламних креативів
  • Робота з Google Analytics / GA4, Search Console та іншими системами аналітики
  • SEO та контент:
  • Адаптація сторінок сайту під SEO
  • Формування технічних завдань для написання SEO-оптимізованих описів
  • Неймінг товарів і підбір ключових запитів
  • Моніторинг трендів і формування семантики
  • (Ви матимете команду помічників, але семантика, тексти, стратегія, та план робіт на Вас)
Вплив на Маркетинг та UX:
  • Створення та перевірка гіпотез щодо аудиторії, пропозицій і точок контакту
  • Тісна взаємодія з командою розробки, дизайну та виробництва
  • Пошук точок зростання в UX (користувацький досвід) і супровід UX-тестів
  • (Також є команда розробник, дизайнер, програміст, тут ваша робота бути консультантом для впровадження технічно можливих рішень)
Вплив на розвиток асортименту:
  • Аналіз ринку, трендів та конкурентів
  • Пошук і тестування ніш, нових товарів та їхніх модифікацій
  • Визначення змін у товарах під запит ринку
  • Створення ТЗ для дизайнерів і виробництва на основі попиту
  • (тісна співпраця з відділом продажу та постійний аналіз ринку)
Ми очікуємо від вас:
  • Системне мислення, орієнтоване на результат і постійне покращення
  • Аналітичний склад розуму, уважність до деталей
  • Повне занурення в проєкт (без паралельної роботи на 5 клієнтів)
  • Висока відповідальність і самостійність у прийнятті рішень
Вимоги:
  • Досвід роботи з e-commerce проєктами (бажано на WordPress) - від 2 років
  • Досвід роботи з Merchant Center, Product Feed, Conversion Tracking, UTM
  • Знання Google Analytics, GA4, Tag Manager
  • Досвід SEO-оптимізації сторінок і створення контентних ТЗ
  • Сертифікати Google (Search, Shopping, Analytics) - будуть перевагою
Ми пропонуємо:
  • Стабільну оплату праці - від 7 000 грн/тиждень
  • Бонуси без верхньої межі від зростання прибутку, які можуть значно перевищувати ринкову вартість вакансії
  • Оплачувану відпустку 25 робочих днів на рік
  • Цікаві бонуси, премії та ніштяки доступні із моменту отримання статусу ключового гравця в команді
  • Повністю віддалений формат роботи
  • Можливість кар'єрного росту до керівника відділу performance-маркетингу
  • Дружню команду, відкриту до нових ідей і гіпотез
  • Широкі рамки експериментів та можливість набуття досвіду в обмін на повне занурення у проєкт.
  • Ми пропонуємо тобі бути не співробітником а частиною бізнесу та команди яка працює на результат
Якщо ти хочеш працювати не «по чек-листу», а бути рушієм зростання у крутих проєктах - надсилай своє резюме та кейси в телеграм якщо ви дочитали цю вакансію до кінця і саме написали на вказаний номер телеграм, у вас є шанс стати частиною нашої команди, якщо ж ні - то перший тест на уважність до деталей ви вже провалилиВідгукнутисяБудівельна промисловість, деревообробка, 10-50 співробітників

work.ua