Аналітик клієнтської підтримки (ERP, облік)

Self-ERP

  • Запытов, Львовская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Опис вакансіїПро компаніюSelf-ERP - це українська компанія-інтегратор комплексних автоматизованих рішень для розвитку та управління бізнесом середніх та великих організацій на базі ERP-системи (Планування ресурсів підприємства) Odoo Enterprise. Ми розробляємо рішення, які зміцнюють позиції наших клієнтів на ринку та сприяють розвитку.Основні обов'язки
  • Прийом запитів від клієнтів створених через встановлені канали зв'язку;
  • Забезпечити правильне опрацювання запиту шляхом виставлення пріоритету, типу запиту, тегів і т.д. відповідно до встановлених процедур;
  • Аналізувати запити, намагатись вирішити питання клієнта використовуючи доступну документацію і знання системи;
  • Передавати запити на інші команди/рівні підтримки залежно від типу питання чи проблеми клієнта;
  • Забезпечувати якісне і оперативне опрацювання запитів, що відповідає встановленим SLA;
  • Тісно працювати з іншими відділами компанії для постійного покращення бази знань команди підтримки та розширення переліку запитів, які можуть вирішуватись без передачі на інші команди;
  • Брати участь в аналізі і виявленні повторюваних питань;
  • Брати відповідальність за якість опрацювання запитів для підтримання на високому рівні задоволеності клієнтів.
Основні вимоги:​
  • Досвід роботи в сфері бухгалтерського обліку (стандарт П (c)БО)/фінансів та корпоративної фінансової звітності;
  • Знання міжнародних стандартів фінансової звітності та формування методології обліку в компанії
  • Уважність до деталей, орієнтованість на результат, аналітичність та допитливість; Бажання навчатись, вдосконалюватись та розвиватись;
  • Високий рівень тайм менеджменту та багатозадачності (multi-tasking);
  • Вміння не розгубитись і зберігати спокій у критичній ситуації;
  • Вміння описувати помилки та виставляти завдання для розробника;
  • Добрі комунікативні навички;
  • Рівень англійської (письмова та розмовна) не нижче Pre-Intermediate
Буде перевагою:
  • Досвід роботи в підтримці клієнтів ERP систем;
  • Досвід в підтримці чи впровадженні 1С;
  • Знання платформи Odoo - стандартні аплікації Odoo (Продаж, Купівля, Бухгалтерія, CRM, POS, Інвентаризація, Виробництво тощо) і модулі Odoo
Ми пропонуємо:
  • Навчання сучаcної ERP системи Odoo;
  • Досвідченого ментора на випробувальний термін і після;
  • Можливість кар'єрного росту;
  • Безкоштовні курси з англійської мови після випробувального терміну
ВідгукнутисяIT

work.ua