
Middle Customer Support Agent
- Запытов, Львовская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Бути голосом і обличчям RiseGuide для користувачів, відповідь на запити клієнтів через email та чати, в майбутньому через телефоні дзвінки. Працювати у змінному графіку (включно з нічними змінами) та виконувати KPI;
- Тримати базу знань у відмінному стані - оновлювати, оптимізувати та створювати нові матеріали, які роблять складне простим;
- Покращувати процеси підтримки: від дрібних змін у макросах до тестування та запуску нових інструментів і флоу;
- Занурюватися у продукт глибше, ніж будь-хто інший: швидко опановувати всі флоу підтримки, знаходити слабкі місця та допомагати робити сервіс ще зручнішим і ефективнішим;
- 6+ місяців досвіду у Customer Support, бажано у продуктовому IT та Billing Support;
- Вільна англійська (B2+) - комфортне письмове й усне спілкування з користувачами по всьому світу;
- Увага до деталей при зборі інформації для ескалації складних запитів до відповідних команд (технічної підтримки, біллінгу, продуктового відділу);
- Емпатія та клієнтоорієнтованість - навіть у складних ситуаціях ти залишаєш користувача з позитивним досвідом;
- Швидка адаптивність - нові флоу, інструменти чи процеси ти сприймаєш як виклик, а не як перешкоду.
- Знання Zendesk - від роботи з тікетами до налаштування макросів, тригерів, тегів, аналітики та бази знань;- Розуміння ключових метрик підтримки: First Response Time, Resolution Time, CSAT, Refund Rate - вміння впливати на них через свою роботу.
work.ua