Customer Support Agent
- Запытов, Львовская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Вирішення запитів зовнішніх та внутрішніх користувачів за допомогою електронної пошти та тікет-системи;
- Комунікація з внутрішніми командами;
- Забезпечення високого рівня обслуговування.
- ПК та стабільний інтернет;
- Відмінне володіння письмовою українською мовою;
- Знання англійської мови на рівні Upper-Intermediate та вище;
- Базові навички роботи з SQL-запитами (розглянемо також кандидатів без знань SQL, які здатні швидко навчитися основ, та працювати з підготовленими базовими запитами).
- Вміння знаходити, обробляти, структурувати та передавати інформацію;
- Гнучкість мислення та здатність діяти поза стандартними інструкціями;
- Захопленість своєю справою;
- Клієнтоорієнтованість;
- Навички ефективної бізнес-комунікації.
- Компенсацію, яка залежить від кількості та якості виконаної роботи;
- Віддалену роботу;
- Часткову зайнятість - 5 робочих годин в день;
- Гнучкий графік - 3 зміни на вибір з 9:00 до 19:00, пн-пт;
- Можливе зростання за завданнями, позицією та оплатою.
work.ua