"Productech" - українська команда, що розробляє, виготовляє та продає електроніку власних брендів на топових маркетплейсах США (Amazon, Walmart, eBay та ін.). У нашому портфелі - бездротові колонки та навушники, очищувачі повітря, масажери, диктофони та аксесуари для дому. З 2015 року ми допомагаємо клієнтам отримувати якісний продукт, а українським спеціалістам - реалізовувати себе на глобальному ринку.Наразі ми активно розвиваємо свій портфель продуктів, тому шукаємо в команду Product Research Manager, щоб разом знаходити прибуткові ніші та запускати якісні товари з високою конверсією.Функціональні обов'язки:Аналітика ринку та пошук продуктових можливостей:проводити ресерч ринку, конкурентів і трендів: розуміти, що зараз у попиті, які ніші мають потенціал;виявляти продукти, які можуть “вистрілити” - з хорошим попитом і маржинальністю;робити попередню оцінку юніт-економіки: кінцева ціна, собівартість, комісії, логістика, орієнтовна маржа;оцінювати глибину ніші, рівень конкуренції, бар'єри входу, важливі функції продукту;постійно оновлювати базу ідей і трекати зміни на ринку.2. Формування вимог до продукту:виділяти must have, nice to have та what to improve характеристики;визначати цільовий ціновий сегмент і позиціонування;розуміти, які параметри, матеріали, функції чи сертифікати є обов'язковими, а що можна адаптувати;готувати чіткий, стислий продукт-концепт для передачі в інші відділи.3. Пошук постачальників і первинна комунікація:шукати відповідні фабрики (у Китаї або інших країнах) під задані технічні вимоги;оцінювати пропозиції постачальників за ціною, якістю, термінами виробництва;вести первинне листування: уточнювати MOQ, умови співпраці, ціни;організовувати замовлення зразків, збирати фідбек від команди;передавати відібрані варіанти в закупівлю, логістику та продуктовий відділ;4. Продуктова стратегія та робота з асортиментомпропонувати, як продукт вписується в існуючу лінійку або відкриває новий напрям;участь у формуванні асортиментної стратегії: що додавати, що замінювати, що масштабувати;бути містком між ідеєю, аналітикою та запуском.Результатом успішного запуску нового продукту є його висока конверсія на лістингах.Ми очікуємо, що ти маєш:досвід роботи на посаді Product Research Manager/Product Sourcing Manager/Product Development Manager від 3-х років в компанії, де був фізичний продукт (FMCG, електроніка, побутова техніка, легка промисловість і т.п.);досвід роботи з постачальниками у Китаї від 2-3 років;досвід ведення переговорів - не менше 2-х років;досвід проведення глибокої маркетингової аналітики;успішні приклади запуску нових товарів на ринок - обов'язково;досвід управління проєктами, здатність самостійно очолити всю роботу з розвитку продуктового портфелю компанії;знання англійської мови на рівні мінімум upper-intermediate (B2) і вище - обов'язково;високу вимогливість до якості у всьому, що робиш;стратегічне підприємницьке мислення, вміння генерувати ідеї та впевнено їх відстоювати;навики планування та вміння розставляти пріоритети;орієнтацію на результат;вміння аналізувати, систематизувати та презентувати інформацію, працювати з Excel та Google Таблицями на просунутому рівні;багато енергії, любов до маркетингу та запуску нових продуктів;почуття смаку та стилю.Ми пропонуємо:гідну ставку з прив'язкою до курсу $;віддалений формат роботи;можливість працювати з виробництвом та запускати продукт з “0”;можливість працювати на американському ринку;бути причетним до успіху компанії та отримати доступ до нашої експертизи;бюджет на можливість співпраці з кращими підрядниками.Факти про нас:ми - компетентна команда: у всіх нас є спільне прагнення бути професіоналами та націленість на результат;продаємо на 19 ТОПових майданчиках у США, у тому числі на Amazon та Shopify;маємо 4 власні бренди електроніки;з 2015 року продали понад 1 млн товарів під брендом TREBLAB;про нас пишуть американські Forbes, BBC, CNN, CNet, Mashable.Зацікавила вакансія? Надсилай своє резюме і ми відповімо протягом 3 днів.