Менеджер з трансфертного ціноутворення

OKKO Group

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 24 д. назад
Опис вакансіїОККО - це місце, де робота кожного важлива та має значення. Тому без тебе ніяк! Долучайся до команди ОККО, формуймо надійний тил нашої країни разом!Шукаємо Податкового аудитора!Приєднуйся, бо ми:
  • Офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня.
  • Не затримуємо зарплату.
  • Оплачуємо відпустку (24 дні в рік) та лікарняний.
  • Забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).
  • Підтримуємо та допомагаємо один одному, адже ОККО - це велика і дружня команда.
  • ОККО - це український бізнес, який визначено критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення України. Наші військовозобов'язані працівники підлягають бронюванню згідно умов, визначених законодавством.
Що треба робити?
  • Здійснювати підготовку документів для аудиторських перевірок;
  • брати участь у перевірках та вирішенні поточних питань;
  • надавати звітності для керівництва компанії;
  • проводити консультації з питань фінансового та податкового законодавства;
  • надавати звітність по трансферному ціноутворенні.
Що ми очікуємо?
  • Вища освіта за спеціальністю «Облік і аудит», «Фінанси» або суміжних напрямів;
  • практичний досвід роботи бухгалтером/економістом/фінансистом/аудитором від 3 років;
  • досвід участі у проєктах з податкового консультування та податкового аудиту;
  • досвід роботи у сфері трансфертного ціноутворення, підготовки документації з трансферного ціноутворення;
  • розуміння міжнародних стандартів фінансової звітності та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку;
  • знання законодавства України у сфері бухгалтерського обліку, оподаткування та подачі звітності;
  • досвід підготовки фінансової звітності та податкових декларацій юридичних осіб;
  • досвід створення звітів КО та Повідомлень про участь у МГК.
  • знання процедур ПДВ та інших локальних податків;
  • англійська мова на рівні Intermediate або вище (робота з документами та комунікація).
  • уважність до деталей, висока відповідальність, вміння працювати самостійно та ефективно організовувати свій час;
  • гнучкість та вміння адаптуватися до різних завдань.
Готовий розпочати просто зараз? Надсилай своє резюме!Чекаємо в команді!ВідгукнутисяАвтобізнес та автосервіс

work.ua