
Фахівець підтримки Service Desk
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Приймати, аналізувати та обробляти звернення співробітників через систему Сервіс-Деск і телефон 24/7 згідно з графіком;
- Надавати технічні консультації щодо використання внутрішніх IT-систем банку;
- Виконувати завдання першої лінії підтримки: налаштовувати, встановлювати програмне забезпечення;
- Керувати правами доступу до інформаційних систем банку.
- Повна вища освіта (також розглядаємо студентів);
- Досвід роботи в ІТ-підтримці, буде перевагою;
- Знання операційної системи Windows, офісного та прикладного програмного забезпечення;
- Вільне володіння українською мовою;
- Досвід роботи в контакт-центрах, буде перевагою.
- умови для професійного та кар'єрного зростання кожного співробітника;
- офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустку від 29 календарних днів на рік);
- безкоштовне медичне страхування для всіх працівників.
work.ua