Фахівець підтримки Service Desk

Ощадбанк

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 10 д. назад
Опис вакансіїМІЙ БАНК - МОЯ ОПОРА.Опора мільйонів українців, хто відтепер каже «МОЄ». МОЇ ЛЮДИ. МОЯ СПРАВА. МОЯ СВОБОДА.ОЩАДБАНК запрошує до команди Фахівця підтримки Service DeskКлючові завдання:
  • Приймати, аналізувати та обробляти звернення співробітників через систему Сервіс-Деск і телефон 24/7 згідно з графіком;
  • Надавати технічні консультації щодо використання внутрішніх IT-систем банку;
  • Виконувати завдання першої лінії підтримки: налаштовувати, встановлювати програмне забезпечення;
  • Керувати правами доступу до інформаційних систем банку.
Для даної посади необхідні:
  • Повна вища освіта (також розглядаємо студентів);
  • Досвід роботи в ІТ-підтримці, буде перевагою;
  • Знання операційної системи Windows, офісного та прикладного програмного забезпечення;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Досвід роботи в контакт-центрах, буде перевагою.
Ми гарантуємо:
  • умови для професійного та кар'єрного зростання кожного співробітника;
  • офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустку від 29 календарних днів на рік);
  • безкоштовне медичне страхування для всіх працівників.
Надсилайте Ваше резюме - станьте частиною команди ОЩАДУ!Ощад у соцмережах:Facebook ;Linkedin ;Instagram ;Tiktok ;ВідгукнутисяФінанси, банки, страхування, більше 1000 співробітників

work.ua