Junior Customer Support Specialist

АСБІС-УКРАЇНА

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 23 д. назад
АСБІС-УКРАЇНА, subsidiary of ASBISc Enterprises PLC (WSE: ASB) - провідний Value Add Distributor, OEM, і Solutions Provider of IT, IoT, IoT, AI across CEE, FSU, MEA запрошує взяти участь в конкурсі на вакансію Customer Support Specialist.Основні завдання:
  • Консультувати наших клієнтів та допомагати з питань оцінки пристроїв в онлайн-чатах та системі оцінки;
  • Аналізувати труднощі та знаходити найкращі рішення;
  • Форумати звіти керівництву для аналізу звернень.
Основні вимоги:
  • Бажання вчитися та розвиватися;
  • Відповідальність та швидкість в роботі;
  • Знання та любов до гаджетів та новітніх технологій;
  • Грамотна усна та письмова комунікація;
  • Знання англійської мови на рівні A1-A2;
  • Досвід спілкування з клієнтами англійською мовою
  • Досвід роботи у сфері клієнтській або технічній підтримці, call-centre - буде перевагою.
Ми гарантуємо:
  • Позмінний графік роботи (2/2, 12 робочих годин);
  • Роботу у міжнародній компанії, що швидко зростає, з офісами в 7 країнах;
  • Професійний розвиток та ріст по кар'єрі;
  • Навчання в будь-якому напрямку - величезна бібліотека курсів та тренінгів (відео, аудіо, онлайн та інше);
  • Спеціальні ціни та знижки на товари компанії - якісну техніку.
Відгукнувшись на вакансію та відправивши своє резюме в Компанію (ТОВ ПІІ «АСБІС-УКРАЇНА»), зареєстровану та діючу відповідно до законодавства України, реєстраційний номер 25274129, адреса реєстрації: 03061, Україна, м. Київ, вул. Газова, 30 (далі «Компанія»), ви підтверджуєте та погоджуєтеся з тим, що Компанія обробляє ваші особисті дані, вказані у вашому резюме, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та правил GDPR.

Rabota