
Спеціаліст із електронного документообігу
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
Саме до нас найчастіше переносять номери від інших операторів. Під час війни ми дбаємо про те, щоб країна залишалася на зв'язку: інвестуємо в акумулятори та генератори, щоб наші базові станції працювали навіть без світла.А ще lifecell - це люди. Понад 4 000 фахівців по всій Україні працюють в групі компаній разом, щоб розвивати телеком щодня. Ми цінуємо ініціативу, підтримуємо нові ідеї та ділимося досвідом. Тут є стабільність великої групи компаній lifecell та Дата Груп, гнучкість сучасного бізнесу й підтримка міжнародного холдингу NJJ Capital, яка допомагає рости кожному з нас.Ми запрошуємо до нашої команди Спеціаліста із електронного документообігу!Основна мета позиції:Адміністрування системи електронного документообігу та Е-архіву, управління повним життєвим циклом документів компанії - від моменту створення й реєстрації до архівного збереження чи знищення. Контроль відповідності процесів законодавчим нормам та внутрішнім політикам.На вас чекають такі цікаві задачі:
- Участь у проєктах з впровадження та розвитку СЕД (системи електронного документообігу): адміністрування користувачів, контроль підписання документів, взаємодія з контрагентами та підрядниками.
- Участь у внесенні змін в номенклатуру справ, правил та термінів зберігання документів. Організація приймання, систематизація та зберігання документів, а також ведення обліку архівних справ.
- Організація та контроль процесів видачі, адміністрування та обліку електронних цифрових підписів (ЕЦП).
- Впровадження змін в процеси електронного документообігу в компанії відповідно до змін в законодавстві та розвитку систем, технологій напрямку.
- Участь в проєктах по переведенню підписання паперових документів в електронний вигляд.
- Вища освіта за напрямом «Архівна справа» або суміжною спеціалізацією.
- Мінімум 2 роки досвіду на аналогічній посаді, бажано з практикою в електронному документообігу та адмініструванні архівних систем.
- Досвід роботи з системами електронного документообігу Вчасно, M.E.Doc або аналогічними платформами та електронного архіву.
- Знання принципів та стандартів електронного документообігу, включаючи правила створення, реєстрації, маршрутизації, збереження та знищення документів.
- Розуміння актуальних тенденцій у сфері управління документацією та вміння застосовувати їх на практиці.
- Проактивність і ініціативність, здатність самостійно знаходити шляхи вдосконалення процесів, пропонувати оптимальні рішення та впроваджувати їх.
- Стабільність та професійні можливості: Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у великій та надійній телеком-групі.
- Гарантована та своєчасна заробітна плата, а також повний соціальний пакет з першого робочого дня.
- Медичне страхування: Турбота про ваше здоров'я - наша пріоритетна цінність.
- 24 календарних дні відпустки + додатковий вихідний до дня народження.
- Гібридний формат роботи: Можливість поєднувати роботу в офісі та віддалено.
- Мобільний зв'язок для співробітників: Корпоративні тарифи, щоб завжди залишатися на зв'язку.
- Постійний розвиток: Можливість участі у масштабних інфраструктурних і цифрових проєктах. Ми відкриті до нових ідей та ініціатив.
- Команда, що надихає: Співпраця з талановитими та вмотивованими колегами, які підтримують один одного.
- Соціальна відповідальність: Участь у волонтерських ініціативах, підтримка благодійних проєктів, програми для молоді та екологічні ініціативи.
Rabota