Фахівець/-чиня з ведення проєкту / Project Officer (DRR)

ACTED

  • Николаев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 19 д. назад
ACTED - французька неурядова організація, заснована в 1993 році, яка підтримує вразливі верстви населення, які постраждали від гуманітарних криз у всьому світі. ACTED надає постійну підтримку вразливим громадам шляхом забезпечення стійкості післякризових заходів та готовності до довгострокових викликів, що стоять перед населенням, з метою подолання циклу бідності, сприяння розвитку та зменшення вразливості до катастроф. Наші співробітники завжди готові реагуванню в надзвичайні ситуації, підтримці та відновленню сталого розвитку через 450 проектів у 43 країнах.Завдання та обов'язки1. Оцінка та планування проєкту:
  • Сприяє оцінці поточного стану механізмів проєкту DRR в громадах/областях з точки зору цивільного захисту.
  • Сприяє визначенню напрямків покращення готовності зацікавлених сторін шляхом консультацій, двосторонніх зустрічей, семінарів, спільних заходів.
  • Бере участь у плануванні та моніторингу впровадження проєкту (разом із лінійним керівництвом): стратегія, робочий план, розподіл ресурсів тощо.
  • Бере участь у формуванні бюджету (за запитом лінійного керівництва), допомагає в підготовці та перегляді бюджетних файлів.
2. Реалізація проєкту:
  • Разом з іншими членами команди відповідного відділу, є контактною особою для місцевої влади та зацікавлених сторін.
  • Організовує консультаційні зустрічі з місцевими органами влади та основними зацікавленими сторонами для покращення управління надзвичайними ситуаціями, а також організовує індивідуальні онлайн-зустрічі при потребі.
  • Під технічним керівництвом консультанта та у співпраці з місцевою владою - розробляє/ оновлює плани зниження ризиків, плани реагування, евакуації, стандартизовані операційні процедури (SoPs) у цільових громадах.
  • Контролює роботу Асистента/-ки проєкту відповідного відділу, надає підтримку.
  • Підтримує зв'язок з логістичною та/або фінансовою командами для забезпечення процедур FLAT.
  • Разом з органами влади підтримує команду в розробці процесу та визначенні етапів для вибору об'єктів допомоги та реалізації заходів.
  • Забезпечує участь широкого кола зацікавлених сторін (органимісцевої влади, НГО, CBOs, громади) у заходах проєкту DRR та з підготовки: фокус-групи, консультації, тренінги.
  • Сприяє процесу надання матеріальної допомоги органам влади та організовує навчання для ДСНС (за потреби).
  • Разом з органами влади визначає потреби в матеріалах/ресурсах.
  • Відстежує прогрес за робочим планом та індикаторами проєкту; за потреби - вносить корективи.
  • Виявляє ризики, перешкоди, проблеми; інформує лінійне керівництво та бере участь у прийнятті рішень щодо їх усунення.
  • Забезпечує ефективне використання ресурсів у зоні відповідальності.
3. Внутрішня звітність: * Робить внесок у щомісячну, квартальну та фінальну звітність (PMF/PM/ITT), фінансове прогнозування, логістичне планування тощо.
  • Бере участь у підготовці звітів для донорів.
  • Робить внесок у розробку нових проєктів.
  • Виконує інші додаткові задачі, доручені йому/їй безпосереднім керівництвом.
ПраваФахівець/-чиня проєкту відділу: «Зменшення ризику надзвичайних ситуацій»: * Ознайомлюватися з проєктами рішень керівництва організації, що стосуються його/її діяльності;
  • Вносити на розгляд лінійному/-ній керівнику/-ці відповідного відділу, пропозиції по вдосконаленню роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією;
  • В межах своєї компетенції повідомляти лінійному/-ній керівнику/-ці про всі виявлені недоліки в діяльності відповідного відділу та вносити пропозиції щодо їх усунення;
  • Вимагати та отримувати особисто або за дорученням безпосереднього/-ньої керівника/-ці відповідного відділу у керівників/-ниць структурних відділів та фахівців інформацію та документи, необхідні для виконання його/її посадових обов'язків;
  • Залучати фахівців усіх структурних відділів до виконання покладених на нього/неї завдань;
  • Вимагати від керівництва організації сприяння у виконанні своїх посадових обов'язків.
ВідповідальністьФахівець/-чиня проєкту відділу: «Зменшення ризику надзвичайних ситуацій»: * За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю;
  • За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
  • За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Кваліфікаційні вимоги: * Щонайменше 1 рік досвіду у сфері гуманітарної допомоги, адміністративного управління, управління проєктами та/або розвитку.
  • Досвід співпраці з органами державної влади, консультування, застосування партисипативного підходу.
  • Досвід та зацікавленість у сфері DRR, цивільного захисту, готовності до надзвичайних ситуацій, розбудови потенціалу.
  • Досвід підготовки звітів, аналітичних матеріалів та публічних презентацій/модерації заходів.
  • Добре знання системи місцевого самоврядування, децентралізації.
  • Відмінні комп'ютерні навички (пакет MS Office).
  • Готовність до відряджень у регіони відповідно до потреб.
  • Робочий рівень англійської мови - обов'язковий.
Увага!Згідно чинного законодавства, при працевлаштуванні військовозобов'язані громадяни України зобов'язані надати військово-облікові документи та оновити свої військово-облікові дані.Attention! Per current legislation, individuals subject to military service duty must provide updated military registration documents while being employed.Ми пропонуємо
  • Офіційне працевлаштування;
  • Регулярний перегляд заробітної плати;
  • 28 календарних днів щорічної відпустки;
  • 3 додаткові дні відпустки на рік згідно з внутрішніми політиками;
  • Оплата лікарняних у розмірі 100% заробітної плати (до 15 днів на рік) згідно з внутрішніми політиками;
  • Можливість працювати віддалено 2 дні на тиждень згідно з внутрішніми політиками;
  • Медичне страхування та страхування життя після завершення початкового контрактного періоду;
  • Комфортний сучасний офіс із зоною для відпочинку, де завжди доступні чай та кава;
  • Дружня мультикультурна команда, яка підтримує розвиток і відкритість;
  • Доступ до консультацій з професійним психологом для підтримки ментального здоров'я;
  • Курси англійської мови для покращення комунікаційних навичок;
  • Перспективи кар'єрного зростання.
“ACTED has a zero-tolerance approach to sexual exploitation, abuse and harassment (SEAH). Please note that any candidate offered a job will sign the Code of Conduct, and related policies, as part of their work contract. Misconduct can lead to dismissal.”

Rabota