
Фахівець/-чиня з ведення проєкту / Project Officer (DRR)
- Николаев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Сприяє оцінці поточного стану механізмів проєкту DRR в громадах/областях з точки зору цивільного захисту.
- Сприяє визначенню напрямків покращення готовності зацікавлених сторін шляхом консультацій, двосторонніх зустрічей, семінарів, спільних заходів.
- Бере участь у плануванні та моніторингу впровадження проєкту (разом із лінійним керівництвом): стратегія, робочий план, розподіл ресурсів тощо.
- Бере участь у формуванні бюджету (за запитом лінійного керівництва), допомагає в підготовці та перегляді бюджетних файлів.
- Разом з іншими членами команди відповідного відділу, є контактною особою для місцевої влади та зацікавлених сторін.
- Організовує консультаційні зустрічі з місцевими органами влади та основними зацікавленими сторонами для покращення управління надзвичайними ситуаціями, а також організовує індивідуальні онлайн-зустрічі при потребі.
- Під технічним керівництвом консультанта та у співпраці з місцевою владою - розробляє/ оновлює плани зниження ризиків, плани реагування, евакуації, стандартизовані операційні процедури (SoPs) у цільових громадах.
- Контролює роботу Асистента/-ки проєкту відповідного відділу, надає підтримку.
- Підтримує зв'язок з логістичною та/або фінансовою командами для забезпечення процедур FLAT.
- Разом з органами влади підтримує команду в розробці процесу та визначенні етапів для вибору об'єктів допомоги та реалізації заходів.
- Забезпечує участь широкого кола зацікавлених сторін (органимісцевої влади, НГО, CBOs, громади) у заходах проєкту DRR та з підготовки: фокус-групи, консультації, тренінги.
- Сприяє процесу надання матеріальної допомоги органам влади та організовує навчання для ДСНС (за потреби).
- Разом з органами влади визначає потреби в матеріалах/ресурсах.
- Відстежує прогрес за робочим планом та індикаторами проєкту; за потреби - вносить корективи.
- Виявляє ризики, перешкоди, проблеми; інформує лінійне керівництво та бере участь у прийнятті рішень щодо їх усунення.
- Забезпечує ефективне використання ресурсів у зоні відповідальності.
- Бере участь у підготовці звітів для донорів.
- Робить внесок у розробку нових проєктів.
- Виконує інші додаткові задачі, доручені йому/їй безпосереднім керівництвом.
- Вносити на розгляд лінійному/-ній керівнику/-ці відповідного відділу, пропозиції по вдосконаленню роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією;
- В межах своєї компетенції повідомляти лінійному/-ній керівнику/-ці про всі виявлені недоліки в діяльності відповідного відділу та вносити пропозиції щодо їх усунення;
- Вимагати та отримувати особисто або за дорученням безпосереднього/-ньої керівника/-ці відповідного відділу у керівників/-ниць структурних відділів та фахівців інформацію та документи, необхідні для виконання його/її посадових обов'язків;
- Залучати фахівців усіх структурних відділів до виконання покладених на нього/неї завдань;
- Вимагати від керівництва організації сприяння у виконанні своїх посадових обов'язків.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
- Досвід співпраці з органами державної влади, консультування, застосування партисипативного підходу.
- Досвід та зацікавленість у сфері DRR, цивільного захисту, готовності до надзвичайних ситуацій, розбудови потенціалу.
- Досвід підготовки звітів, аналітичних матеріалів та публічних презентацій/модерації заходів.
- Добре знання системи місцевого самоврядування, децентралізації.
- Відмінні комп'ютерні навички (пакет MS Office).
- Готовність до відряджень у регіони відповідно до потреб.
- Робочий рівень англійської мови - обов'язковий.
- Офіційне працевлаштування;
- Регулярний перегляд заробітної плати;
- 28 календарних днів щорічної відпустки;
- 3 додаткові дні відпустки на рік згідно з внутрішніми політиками;
- Оплата лікарняних у розмірі 100% заробітної плати (до 15 днів на рік) згідно з внутрішніми політиками;
- Можливість працювати віддалено 2 дні на тиждень згідно з внутрішніми політиками;
- Медичне страхування та страхування життя після завершення початкового контрактного періоду;
- Комфортний сучасний офіс із зоною для відпочинку, де завжди доступні чай та кава;
- Дружня мультикультурна команда, яка підтримує розвиток і відкритість;
- Доступ до консультацій з професійним психологом для підтримки ментального здоров'я;
- Курси англійської мови для покращення комунікаційних навичок;
- Перспективи кар'єрного зростання.
Rabota