Спеціаліст контакт-центру

  • Львов
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 15 ч. назад
МИ ПРОПОНУЄМО:
  • Офіційне працевлаштування.
  • Безкоштовні майстер-класи та тренінги, спрямовані на розвиток особистих якостей та професійних компетенцій.
  • Щомісячна винагорода залежить від рівня компетенцій. Преміювання за особливі досягнення в рамках чинного законодавства.
  • Соціальні гарантії згідно КзПП (щорічна відпустка 30 календарних днів, додаткові соціальні відпустки, оплачуваний лікарняний).
  • Безкоштовні консультації психолога.
ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
  • Приймати та забезпечувати у телефонному режимі оперативне виконання проблемних питань.
  • Проводити моніторинг виконання звертань, які надійшли через телефон «Гарячої лінії міста».
  • Взаємодіяти зі структурними підрозділами міської ради з метою надання консультативної допомоги.
  • Опрацьовувати вхідну та внутрішню документації, заявки та звернення громадян.
ЦІННОСТІ:
  • Любов до міста Львова.
  • Проактивна поведінка.
  • Відчуття корпоративного громадянства.
  • Соціальна відповідальність.
  • Прозорість рішення дій.
  • Доброчесність, справедливість, служіння, гідність.
ВИМОГИ:
  • Повна вища освіта.
  • Вітається досвід роботи на подібній посаді.
  • Високі комунікативні навички.
  • Дисциплінованість та відповідальність.
  • Уміння грамотно викладати думки в усній і письмовій формі.
  • Готовність до навчання та саморозвитку.
  • Впевнені навички у роботі з MS OFFICE (Word, Excel).

Rabota