Jooble - це глобальна технологічна компанія, що трансформує сферу працевлаштування через інновації та розвиток технологічного підприємництва.Ми входимо до ТОП-10 найвідвідуваніших сайтів світу в сегменті Jobs and Employment. Щомісяця мільйони людей у 67 країнах світу використовують Jooble для пошуку роботи та найму талантів. З 2006 року ми виросли зі стартапу, заснованого двома студентами, до глобального гравця на ринку онлайн-рекрутменту з командою понад 280 професіоналів. Ми прагнемо зробити пошук роботи максимально легким і безстресовим як для шукачів, так і для роботодавців.Зараз ми шукаємо Customer Care Specialist спеціаліста для ринку Сербії, який допоможе нам посилити взаємодію з клієнтами на ринку Сербії з акцентом на підтримку, допоможе їм краще використовувати наш продукт, повертати втрачених клієнтів, а також знаходити додаткові можливості для апсейлу та розвитку співпраці.Якими будуть твої задачі:Будувати міцні, довгострокові стосунки з новими та поточними клієнтамиПовертати втрачених клієнтів відповідно до визначених планових показниківБути для клієнтів надійною підтримкою та порадником з усіх питань, що стосуються сервісу JoobleПрацювати над збільшенням середнього чека шляхом пропозиції клієнту оптимального пакету (upsells)Супроводжувати клієнтів у процесі пошуку персоналу: допомагати з описами вакансій, консультувати щодо можливостей сервісуПрацювати як із активними клієнтами, так і з тими, хто колись припинив співпрацю, та знаходити для них актуальні рішенняСтворювати позитивний клієнтський досвід, орієнтуючись на довгострокову цінність співпраціАналізувати інформацію, структурувати дані, робити висновки та на їх основі приймати рішенняМоніторити ринок, конкурентів і потреби клієнтів для розробки нових підходів у роботі з клієнтамиКого ми шукаємо:Досвід у B2B-продажахВільна українська мова та впевнене знання сербської мовиАнглійська на рівні, достатньому для розуміння внутрішньої комунікації та матеріалів (буде плюсом)Бажання вчитися, відкритість до нового, цікавість до людей та продуктуВміння поєднувати турботу про клієнта (care) та розвиток продажів (sales)Уважність до деталей, аналітичне мислення та вміння працювати з великими обсягами інформаціїЩо ми пропонуємо:Фріланс-формат з гнучким графікомПовністю дистанційну роботуРоботу у міжнародній компаніїОплачуване навчанняЩомісячні виплати без затримокМожливість впливати на продукт, бути почутим командоюЯкщо ти хочеш долучитися до команди, яка допомагає мільйонам людей знаходити роботу - ми будемо раді бачити тебе в Jooble!Відгукуйся на вакансію - це нова можливість