Оператор call-центра (Шведська мова)
Geberich
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Здійснювати телефонні продажі за гарячими заявками та вхідними дзвінками;
- Вести звітність у CRM. Працювати на перспективному ринку;
- Керувати своїм часом і процесами;
- Бути експертом і консультувати клієнтів;
- Добирати вигідні рішення для клієнтів;
- Консультувати клієнтів з питань доставки товару, вирішувати технічні проблеми;
- Усьому цьому ми навчаємо і надаємо необхідні інструменти для успішної роботи!
- Амбітний, з потенціалом розвитку співробітник, який щодня підвищує свою цінність;
- Мобільний, самоорганізований;
- Здатний впливати на свій результат і свою заробітну плату;
- З активною життєвою позицією та ефективною комунікативною діяльністю;
- З високим рівнем навчання і бажанням вчитися новому;
- Здатний працювати у дуже динамічному режимі з великими обсягами інформації; Володіє шведською мовою (!);
- Позитивний настрій і почуття гумору теж не завадять =)
- Повністю віддалену роботу;
- Графік роботи: 5/2 (з плаваючими вихідними) з 10:00 до 19:00 за Швецією, або 2/2 по 12 годин з 10:00 до 22:00;
- Фіксовану окладну частину 900 евро +%;
- Стабільні виплати, гідний рівень заробітної плати;
- Дружний колектив і теплу атмосферу!
Jobs.ua