
Trainee Support Agent
- Высокий, Харьковская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Обробка вхідних звернень до служби клієнтської підтримки через чати та email (Freshdesk);
- Робота з утриманням користувачів від рефандів та здійснення рефандів через платіжні інструменти за потреби;
- Досягнення KPI та інших показників результату, які поставлені перед командою;
- Участь у розробці шаблонів та пропозиції щодо покращення робочих процесів;
- Утримання refund rate на належному рівні;
- Ведення робочих таблиць;
- Зустрічі з тім лідом та командою;
- Передача баг репортів за їх самостійного виявлення або після отриманого запиту від клієнтів.
- Рівень володіння англійською мовою B1 і вище;
- 1+ рік досвіду роботи з клієнтами на англомовний ринок;
- Наявні комфортні умови для роботи remote;
- Клієнтоорієнтованість, відкритість, бажання допомагати та розв'язувати проблеми клієнта;
- Високий рівень стресостійкості.
- Можливість працювати з будь-якої точки світу;
- Робота в сильній команді, завдяки чому ти неодмінно отримаєш нові знання та навички;
- Робочий графік субота-неділя-понеділок з 20:00 до 04:00, 8-годинний робочий день (включаючи 1 годину перерви), є можливість брати додаткові зміни;
- Постійну підтримку твого Team Lead;
- Перспективу вирости до Shift Lead/QС Agent/Customer Support Team Lead.
- 8 інфраструктурних команд, які допомагають стартапам закривати будь-які питання: від рекрутингу до фінансів та юридичних питань;
- Спільнота фаундерів, які вже запустили не один бізнес й можуть ділитися практичним досвідом;
- Медичне страхування.Давай разом будувати the next big everything!
work.ua