
Multi-Country CEO
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Стратегічне планування та розвиток національного та міжнародного бізнесу:
- погодження цілей, планів та задач з розвитку бізнесу;
- виконання цілей, планів та задач з розвитку бізнесу компанії, в тому числі бюджету (P&L) Україна, Казахстан, Польща, в перспективі + Бразилія;
- забезпечення аналізу ринку та конкурентів, пошук нових партнерів та можливостей для розвитку бізнесу Компанії, підготовка бізнес-планів та вихід на нові ринки;
- участь в розробці та впровадженні нових продуктів і сервісів Компанії;
- розробка та реалізація планів трансформацій у компанії (за необхідності - реструктуризація, переформатування бізнес-моделі).
- Управління командою:
- керівництво командою - постановка завдань, контроль, удосконалення системи мотивації, найм та розвиток персоналу, організація ефективної взаємодії підрозділів Компанії, оптимальне розміщення людського капіталу та інших ресурсів;
- розвиток персоналу: організація системної оцінки компетенцій співробітників, навчання за результатами цієї оцінки та передача знань і компетенції в середині команд;
- мотивація персоналу, робота з вигоранням.
- відповідальність за прибутки та збитки у межах компетенції та управління оптимальним розподілом ресурсів;
- планування продажів, розробка комерційної стратегії, ціноутворення, політику знижок та підхід до участі у тендерах;
- контроль досягнення планових показників роботи департаментів у поточному режимі (з щоквартальною звітністю).
- системний контроль якості виконання сервісів, коригуючі дії;
- ресурсне забезпечення підрозділів та ефективність їх використання;
- впровадження і контроль виконання СОП та політик компанії;
- виявлення та оцінка ризиків, планування бюджетів і ресурсів з їх урахуванням.
- план/факт аналіз по країнах/проектах/клієнтах/за період;
- аналіз основних показників ефективності, виявлення причин відхилень, розробка та впровадження коригуючих заходів;
- аналіз даних та коригування стратегій на основі отриманих результатів.
- освіта: вища профільна (перевагою буде: маркетингова, економічна, медична, фармакологічна, соціологічна, МВА);
- досвід роботи в маркетингу від 5 років (перевагою буде досвід роботи в фармбізнесі);
- досвід управління персоналом/проєктами від 5 років (досвід керування крос-функціональними командами - додатковий плюс);
- навички зі стратегічного планування, управління P&L, розвитку бізнесу/продуктового портфелю та управління ризиками доведені успішними кейсами;
- лідерство і розвиток співробітників, побудова мотивованих команд, створення та підтримка позитивної і продуктивної атмосфери в колективі;
- успішний досвід роботи в продажах та/або маркетингу, доведений цифрами (виконання планів продажу, зростання долі ринку, успішні лончі і т.д.);
- вільне володіння англійською.