Multi-Country CEO

Фарма Персонал

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 12 д. назад
  • Быстрый отклик
Роботодавець: Вітчизняна компанія (провайдер послуг в фармбізнесі)Функціональні обов'язки:
  • Стратегічне планування та розвиток національного та міжнародного бізнесу:
  • погодження цілей, планів та задач з розвитку бізнесу;
  • виконання цілей, планів та задач з розвитку бізнесу компанії, в тому числі бюджету (P&L) Україна, Казахстан, Польща, в перспективі + Бразилія;
  • забезпечення аналізу ринку та конкурентів, пошук нових партнерів та можливостей для розвитку бізнесу Компанії, підготовка бізнес-планів та вихід на нові ринки;
  • участь в розробці та впровадженні нових продуктів і сервісів Компанії;
  • розробка та реалізація планів трансформацій у компанії (за необхідності - реструктуризація, переформатування бізнес-моделі).
  • Управління командою:
  • керівництво командою - постановка завдань, контроль, удосконалення системи мотивації, найм та розвиток персоналу, організація ефективної взаємодії підрозділів Компанії, оптимальне розміщення людського капіталу та інших ресурсів;
  • розвиток персоналу: організація системної оцінки компетенцій співробітників, навчання за результатами цієї оцінки та передача знань і компетенції в середині команд;
  • мотивація персоналу, робота з вигоранням.
3. Бюджетування та фінансове управління:
  • відповідальність за прибутки та збитки у межах компетенції та управління оптимальним розподілом ресурсів;
  • планування продажів, розробка комерційної стратегії, ціноутворення, політику знижок та підхід до участі у тендерах;
  • контроль досягнення планових показників роботи департаментів у поточному режимі (з щоквартальною звітністю).
4 Контроль якості та управління ризиками:
  • системний контроль якості виконання сервісів, коригуючі дії;
  • ресурсне забезпечення підрозділів та ефективність їх використання;
  • впровадження і контроль виконання СОП та політик компанії;
  • виявлення та оцінка ризиків, планування бюджетів і ресурсів з їх урахуванням.
5. Звітність та аналітика:
  • план/факт аналіз по країнах/проектах/клієнтах/за період;
  • аналіз основних показників ефективності, виявлення причин відхилень, розробка та впровадження коригуючих заходів;
  • аналіз даних та коригування стратегій на основі отриманих результатів.
Вимоги:
  • освіта: вища профільна (перевагою буде: маркетингова, економічна, медична, фармакологічна, соціологічна, МВА);
  • досвід роботи в маркетингу від 5 років (перевагою буде досвід роботи в фармбізнесі);
  • досвід управління персоналом/проєктами від 5 років (досвід керування крос-функціональними командами - додатковий плюс);
  • навички зі стратегічного планування, управління P&L, розвитку бізнесу/продуктового портфелю та управління ризиками доведені успішними кейсами;
  • лідерство і розвиток співробітників, побудова мотивованих команд, створення та підтримка позитивної і продуктивної атмосфери в колективі;
  • успішний досвід роботи в продажах та/або маркетингу, доведений цифрами (виконання планів продажу, зростання долі ринку, успішні лончі і т.д.);
  • вільне володіння англійською.
Пропозиція компанії: оговорюється індивідуальноВаше резюме надсилайте за адресою: ustimenko@ph-p.com.uaТел.: (067) 900 88 75 Оксана

Фарма Персонал