Customer Support Representative (Household Goods Moving Department)

Alpha One Transportation

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опис вакансіїУнікальна можливість! Поспішайте приєднатися до американської компанії перевезень прямо зараз!Стань частиною успішної команди! Володієш вміннями в обслуговуванні клієнтів? Чекаємо саме на тебе!Ми — компанія, з двадцяти п’яти річним досвідом роботи, що допомагає нашим клієнтам здійснити переїзд з одного дому до іншого. Ми є лідерами на ринку США, привносячи унікальний підхід та високий стандарт обслуговування у світі переїздів. Наша мета — зробити кожен переїзд легким та комфортним для наших клієнтів, завдяки професіоналізму нашої команди та інноваційним рішенням. Разом ми будуємо майбутнє, де кожен клієнт може довірити нам свої переїзди з впевненістю та спокоєм. Наш девіз «Клієнт завжди правий» і робимо все щоб клієнт залишився задоволеним нашим сервісом. Пропонуємо віддалену роботу на повну зайнятість з виплатами заробітної плати у USD без конвертації.Важливо! Ми будемо раді запросити до наступного етапу відбору кандидатів, у яких є альтернативні джерела енергопостачання та безперебійного доступу до Інтернету на випадок вимкнення світла.Наразі наша компанія знаходиться у пошуках комунікабельних, активних та стресостійких працівників, які готові показувати свою результативність! Тих, хто готовий робити/приймати багато вихідних та вхідних дзвінків в день і надавати супер-сервіс нашим клієнтам.Уважно ознайомтеся з вимогами та умовами нашої вакансії. Якщо у Вас відсутній досвід роботи — ми надаємо безкоштовне онлайн навчання.Зайнятість: повна (8 робочих годин на день, 40 робочих годин у тиждень)Графік роботи: понеділок-п'ятниця 17:00—01:30Заробітна плата: базова заробітна плата формується за рахунок погодинної ставки — $7,5/hour зі старту ($1320 за місяць), а також може бути більше в залежності від вашої професійності та компетентності.В компанії можливі зміни в графіку роботи, проте це компенсується значно вищою оплатою.The training period will be paid at the rate of $5,5/hour (Mon-Fri 19:00—01:30), which may increase depending on your professional qualifications and competence.Тип роботи: віддаленаЩо нам потрібно? Вільна англійська (не нижче С1) — Ви будете надавати сервіс нашим американським клієнтам по телефону та переписці, а також допомогати з графіками та клеймами.
  • Вміння переконувати клієнтів користуватися нашим сервісом
  • Надавати сервіс клієнтам на найвищому рівні
  • Швидка реакція у вирішуванні конфліктів
  • Уважність та посидючість
  • Відповідальність, активність та результативність
  • Готовність до роботи з великим обсягом інформації
  • Наявність сучасного ПК, стаціонарне Інтернет-з'єднання, гарнітури
Загальні обов’язки:
  • Спілкування по телефону, у повідомленнях та чатах, з клієнтами зі Сполучених Штатів
  • Всі кроки роботи з замовленнями (їх розміщення, редагування, claims, відміна)
Ви поринете у великий та захопливий світ бізнесу США. У вас з’явиться можливість отримати досвід роботи на ринку Сполучених Штатів, та зарекомендувати себе як спеціаліста з досвідом в закордонній компанії.Важливо! Якщо Ви готові пройти етапи відбору на наші вакансії, переконайтесь, що у Вас встановлений Skype.У випадку, якщо Ваше резюме нас зацікавить, ми зв’яжемось з Вами протягом 2−5 робочих днів.

Jobs.ua